Polymus inwestuje w kreację

Agencja Polymus Integrated Communication nadal rozbudowuje dział kreacji. Do zespołu kreatywnego na stanowisku Art Directora dołączył Michał Piotrowski.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy pracownik działu kreacji ma ośmioletnie doświadczenie w zakresie reklamy BTL oraz ATL. Swoją karierę zaczynał jako freelance graphic designer. Później pracował jako Art Director między innymi w agencjach: Upstairs Young&Rubicam, Leo Burnett, Cytryna oraz RED8 Communication.

Przygotowywał projekty dla takich klientów, jak: Carlsberg, US Pharmacia, Zelmer, Żabka, KFC, Hipermarkety Real, Phillip Morris, Grupa Żywiec, PTK Centertel oraz Citibank.

Piotrowski ma na swoim koncie wiele nagród: Kreatura 2002 – w kategorii usługi za http://www.boleslawniesmialy.pl/ (Idea POP), nominacja KTR 2003 – za http://www.popaki.pl/ (Idea POP), Moluv Featured Site Award oraz Taxi Design – Site of the Day za stronę: http://www.piotrowskimichal.com/,  8ball Award za direct mailling dla Marlboro Winter Adventure Team (Leo Burnett Global Product Community w Toronto).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy