Ponad 8 mln widzów walki Adamek - Gołota

Wygrany przez Tomasza Adamka pojedynek z Andrzejem Gołotą, któryodbył się w minioną sobotę w ramach Polsat Boxing Night, obejrzałow Polsacie i Polsacie Sport w sumie 8,19 mln osób. Natomiast winternecie gala bokserska gromadziła jednocześnie do 30 tys.widzów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Reserach wynika, że łączny udział obustacji w czasie trwania walki Adamek-Gołota (rozpoczęła się ok23.00) wyniósł ponad 60 proc. Natomiast oglądalność całego wieczorubokserskiego (wszystkie walki wraz z komentarzami i programamitowarzyszącymi) wyniosła 4,88 mln widzów w Polsacie i 558 tys. wPolsacie Sport, dając łączny udział tych kanałów w rynku napoziomie 35,4 proc.

Walka Adamka z Gołotą była oglądana głównie przezmężczyzn, którzy stanowili 56,1 proc. widzów pojedynku.Starcie bokserów przyciągnęło przed telewizory głównie osobymieszkające na terenach wiejskich (39,5 proc. widowni), a także wmałych miastach (24,1 proc.) oraz w największych miastach (20,4proc.). Pojedynek jednakowo chętnie oglądany był przez widzówmłodych jak i starszych.

Relacja na żywo z gali Polsat Boxing Night dostępna byłatakże w internecie na platformie ipla. W decydującychmomentach liczba osób jednocześnie oglądających transmisję wynosiła30 tys., zaś średnia oglądalność całej gali wyniosła 24 tys.internautów. Spółka Redefine, operator aplikacji ipla, podała, żebył to najlepszy wynik oglądalności wśród wszystkich dotychczasprzeprowadzanych w Polsce transmisji internetowych.

Warto dodać, że internauci oglądając autorską relację ipla mogliobserwować walki z innych ujęć niż te prezentowane przez telewizję,a zamiast komentarza redaktora sportowego, słyszeli autentycznekomentarze i uwagi trenerów oraz sekundantów z narożnikówringu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa