POPiS: zbojkotujcie Media Markt

Toruńskie młodzieżówki PiS i PO wzywają do bojkotu sieci Media Markt. To reakcja na reklamę obrażającą Polaków.

Gazeta Wyborcza-kk
Gazeta Wyborcza-kk
Udostępnij artykuł:

- Apelujemy do mieszkańców Torunia, żeby w piątek nie robili zakupów w Media Markt - mówi "GW" Michał Jakubaszek, z Forum Młodych PiS. - Chcemy w ten sposób pokazać firmie, że szukanie taniego rozgłosu przez emitowanie reklam obrażających Polaków po prostu się nie opłaca.

Rzecznik Media Markt Wioletta Batóg twierdzi, że ta sieć w naszym kraju nie ma nic wspólnego z kontrowersyjną reklamą. - Powstała w Niemczech bez naszej wiedzy - tłumaczy. - Kiedy dowiedzieliśmy się o emisji spotu, natychmiast zażądaliśmy jego wycofania i przeprosiliśmy tych, którzy poczuli się urażeni. Dlatego dziwi nas tak ostra reakcja.

Reklama, którą pokazano w Niemczech przedstawia trzech Polaków wyjeżdżających z pełnymi koszami ze sklepu. Na bramce czekają ochroniarze. - Ci Polacy to sympatyczni ludzie - mówi jeden z pracowników. - Jeszcze mam zegarek - pokazuje przegub. Ale okazuje się, że po wizycie gości znad Wisły on i jego koledzy zostali bez spodni.

W weekend reklamę emitowała m.in. niemiecka telewizja publiczna ARD. Zaraz po tym siedziba koncernu została zasypana e-mailami z protestem.

Gazeta Wyborcza-kk
Autor artykułu:
Gazeta Wyborcza-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu