Analitycy Reelgood prześledzili częstotliwość korzystania z najpopularniejszych serwisów streamingowych finansowanych opłacanych abonamentami (tj. SVOD, jak Netflix, Hulu, Disney+, Amazon Prime Video) oraz platform finansowanych z reklam (tj. AVOD, m.in. Tubi, Sony Crackle, IMDb TV, Popcornflix).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-polowa-gospodarstw-domowych-w-usa-nie-bedzie-korzystala-z-tradycyjnej-telewizji-do-2022-r ##
W czasie epidemii Amerykanie korzystają z VOD
Na każde 100 wejść użytkowników na serwisy streamingowe SVOD na początku marca przypadło 517 wejść w połowie kwietnia. To wzrost o 417 proc.

W przypadku serwisów streamingowych AVOD stosunek wejść w opisywanym okresie wyniósł 100 do 248. Zatem wzrost odwiedzalności wyniósł 148 proc.
Amerykanie znacznie chętniej korzystali w ostatnich tygodniach z serwisów płatnych niż z tych finansowanych reklamami (44,46 proc. vs. 28,62 proc.).

Wśród serwisów streamingowych na abonament (SVOD) największą popularnością cieszy się w USA Netflix (33,76 proc.), który wyprzedza platformę Amazona (23,9), Hulu (19,04 proc.) i Disney+ (6,21 proc.).
- Serwisy streamingowe są słodko-gorzkimi beneficjentami społecznej izolacji i konieczności pozostania w domach - komentuje Dietrich von Behren, dyrektor handlowy w Reelgood.











