SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gejowski program „Prince Charming” hitem serwisu Player. „Wygenerował setki tysięcy odtworzeń”

We wtorek TTV rozpocznie emisję programu „Prince Charming”, który w stacji będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 22.30. Produkcja od 12 października dostępna jest w serwisie Player.pl. - „Prince Charming” wystartował bardzo dobrze, program jak na razie osiąga wyższe wyniki oglądalności niż zakładaliśmy. Przez pierwsze kilka dni wygenerował setki tysięcy odtworzeń odcinków - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Jacek Jelonek, „książę” pierwszej edycji „Prince Charming”; fot. Player.plJacek Jelonek, „książę” pierwszej edycji „Prince Charming”; fot. Player.pl

„Finding Prince Charming” to stworzony w 2016 roku amerykański program randkowy, który powstał dla telewizji kablowej Logo. Polska wersja została nazwana „Prince Charming”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Uczestnikami programu jest 13 mężczyzn o orientacji homoseksualnej, którzy zabiegają o względy jednego kawalera - tzw. „księcia”. Wszyscy mieszkają razem w odciętej od świata zewnętrznego wilii, a zadaniem „księcia” jest przeprowadzanie licznych spotkań z uczestnikami - zarówno spotkań grupowych, jak i indywidualnych randek z każdym uczestnikiem.

„Książę” stopniowo eliminuje z programu kolejnych uczestników, którzy nie przypadną mu do gustu. W finale randkowego show będzie musiał zdecydować, z którym mężczyzną chce stworzyć dłuższą relację partnerską. W pierwszej polskiej edycji show „księciem” jest Jacek Jelonek.

Finał równocześnie w TTV i Player.pl

Premiera programu „Prince Charming” w serwisie Player.pl odbyła się we wtorek, 12 października 2021 roku, kiedy to udostępnione zostały dwa pierwsze odcinki. Seria łącznie składa się z 21 odcinków, które kolejno udostępniane są w każdy wtorek i czwartek (po jednym odcinku).

- „Prince Charming” wystartował bardzo dobrze, program jak na razie osiąga wyższe wyniki oglądalności niż zakładaliśmy. Przez pierwsze kilka dni wygenerował setki tysięcy odtworzeń odcinków - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Według pierwotnych założeń program jako projekt Player Original miał być dystrybuowany wyłącznie w Playerze. TVN Grupa Discovery była zadowolona z odbioru „Prince Charming” po kilku dniach obecności w serwisie VOD. W związku z tym w trybie nagłym program zostanie wprowadzony do emisji telewizyjnej. Show od 2 listopada nadawać będzie TTV. Program emitowany będzie od poniedziałku do czwartku o godz. 22.30.

- „Prince Charming” to format Player Original, jego podstawowym miejscem dystrybucji jest Player. Niemniej nasza siła leży w tym, że w ramach TVN Grupa Discovery mamy wiele platform i kanałów dotarcia do widza, jesteśmy także bardzo elastyczni. Stąd zmiany w sposobie emisji różnych formatów - np. wrzucenie ich do ramówek naszych kanałów TV - są co do zasady zawsze możliwe - mówi Maciej Gozdowski.

Jak informuje nas Gozdowski „Prince Charming” to nie tylko rozrywkowy program. - To projekt, który ma również inny, bardziej edukacyjny charakter. Dzięki niemu chcemy szerzyć tolerancję w społeczeństwie dla społeczności LGBT. Pomimo znakomitego startu programu w Playerze jeszcze nie podjęliśmy decyzji o jego kontynuacji. Ale myślę, że to raczej kwestia czasu abyśmy zdecydowali się zrealizować drugi sezon - komentuje nam.

Finał „Prince Charming” zostanie wyemitowany równocześnie - w TTV oraz w serwisie Player.pl we wtorek, 7 grudnia 2021 roku.

Program kręcono w czerwcu w Hiszpanii

Polską wersją formatu „Finding Prince Charming” na zlecenie Player.pl wyprodukowała firma Jake Vision. Zdjęcia do programu rozpoczęły się na początku czerwca, realizowane były przez kilka tygodni. Prace odbywały się na południu Hiszpanii. Według wstępnych założeń program miał być nagrywany w Meksyku.

Gospodynią show została podróżnicza blogerka Agnieszka „Aggie” Lal.

Poszukiwania zarówno uczestników projektu, jak i „księcia” odbywały się na początku tego roku. Rekrutacja odbywała się głównie na Instagramie. - Osoba z produkcji pisała do pewnych siebie, dobrze wyglądających, wyoutowanych gejów - czytamy w serwisie Pudelek.pl.

Następnie na stronie internetowej producenta (Jake Vision) uruchomiony został również również formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu do projektu mogli zgłaszać się chętni homoseksualni mężczyźni.

Formuła „Finding Prince Charming” to spin-off popularnego formatu „The Bachelor”, w którym kobiety walczą o względy jednego mężczyzny. Polską odsłonę tego cyklu w 2003 roku zrealizował TVN, program nadawany był pod tytułem „Kawaler do wzięcia”. Show był nagrywany w RPA, prowadzącym był Krzysztof Banaszyk.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. player.pl miał 4,37 mln użytkowników. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc.

Dołącz do dyskusji: Gejowski program „Prince Charming” hitem serwisu Player. „Wygenerował setki tysięcy odtworzeń”

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zawiedziona
Przystojny ten Jacek. Szkoda, że nie lubi dziewczyn :-(
Ech, ta Polska ..
odpowiedź
User
Jacek
Świetny program
odpowiedź
User
Tony
Re we la cja!!! Mam nadzieje, że będą kolejne sezony.
odpowiedź