Program Ziemca i Zająca miał 880 tys. widzów. Wróci jesienią

Publicystyczny show “Mam inne zdanie” oglądało wiosną w TVP 1 średnio 880 tys. widzów. To mniej niż gromadziły w tym samym czasie inne czołowe stacje. Program wróci jesienią.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Talk-show prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Marka Zająca emitowany był we wtorki po godz. 22.00. Udział TVP 1 w czasie jego nadawania wyniósł 8,94 proc. w grupie wszystkich widzów i 7 proc. w grupie widzów w wieku 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji “Mam inne zdanie” Jedynka zajmowała czwarte miejsce w rynku. Liderem pasma była TVP 2 z udziałem na poziomie 21,25 proc., emitująca w tym czasie “Magazyn Expressu Reporterów” i dokumenty, dalej uplasowały się: TVN (16,88 proc., głównie “Usta Usta”, “Kuba Wojewódzki”) oraz Polsat (14,85 proc.; filmy fabularne i “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”).

Wpływy reklamowe z 13 odcinków programu wyniosły 3,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Talk-show śledziły głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast.

W każdym odcinku “Mam inne zdanie” dwóch zaproszonych gości, mających różne opinie o wybranej sprawie, dyskutowało na ten temat. Wspierali ich zaproszeni eksperci, w programie wypowiadali się też znani ludzie. Talk-show realizowany był na żywo.

- Mamy zapewnienia od dyrekcji, że program na 100 proc. wróci po wakacjach, a nawet pojawi się na antenie już od połowy sierpnia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ziemiec. Prawdopodobnie w nowej edycji “Mam inne zdanie” nie będzie specjalnych zmian. - Z badań trackingowych wynika, że widzowie nas bardzo wysoko ocenili - za ciekawe tematy, różnorodnych gości i dyskusję na poziomie - dodaje Ziemiec.

Widownia “Mam inne zdanie” odcinek po odcinku

Oglądalność programu na tle konkurencji

 

 

Profil widowni talk-show

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style