SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przestrzeń wygrywa regionalny przetarg Lay's. Kampania na 34 rynkach

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na międzynarodową obsługę marki chipsów Lay's (produkowanych przez firmę Frito-Lay, należącą do PepsiCo).

Article

Przetarg na agencję obsługującą kampanię miał dwa etapy, brało w nim udział kilka agencji z Polski i Rosji.

Kampania na 34 rynkach

Agencja Przestrzeń odpowiedzialna będzie za opracowanie idei kampanii i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania łączyć będzie elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.

W ramach współpracy z rynkami agencja nie tylko przygotuje materiały do kanałów digital, OOH czy sklepu, ale także wytyczne strategiczno - kreatywne dotyczące implementacji kampanii.

Przestrzeń będzie odpowiedzialna także za koncepcje współpracy z influencerami.

Start kampanii przewidziany jest na trzeci kwartał 2021.

To nie pierwsza umowa z Lay's

Przestrzeń ma już w swoim portfolio realizację regionalnej kampanii dla submarki Lay’s MAXX z portfolio PepsiCo.

W ostatnich latach roku obsługą reklamową na poziomie regionalnym marki Lay's zajmowała się agencja VMLY&R Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przestrzeń wygrywa regionalny przetarg Lay's. Kampania na 34 rynkach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mhm
„W ostatnich latach roku” w notce prasowej taki babol, czy to już Wasza twórczość?
odpowiedź