Grupa RMF odświeża logotypy Radia GRA

Lokalne stacje z Torunia i Wrocławia nadające pod marką Radio GRA mają zmienione logotypy. - Zmodyfikowane zostały m.in. krój fontów oraz zastosowano żywsze kolory - informuje nas Krzysztof Głowiński, rzecznik Grupy RMF, do której należą rozgłośnie.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF odświeża logotypy Radia GRA
Nowe logo Radia Gra, fot. materiały prasowe

Radio GRA to stacja lokalna, która w 1993 r. wystartowała w Toruniu. 20 lat później rozgłośnię sprzedano spółce Multimedia, która jest właścicielem sieci RMF MAXXX. W ten sposób Radio GRA znalazło się w Grupie RMF. Z kolei w listopadzie 2015 r. Radio GRA ruszyło we Wrocławiu, zastępując na częstotliwości 95,1 MHz RMF MAXXX Wrocław. Obie stacje grają w formacie Hot AC.

Kilka dni temu zmieniły swoje logotypy. Zmiany mogli zauważyć słuchacze, którzy śledzą profil stacji na Facebooku. Zaprezentowano tam gadżety rozgłośni z nowym logo.

grafika

- W tym roku odświeżamy wszystkie logotypy stacji radiowych i portali należących do Grupy RMF. Obecnie zmieniamy stopniowo znaki stacji Radio GRA z Torunia i Wrocławia, w których zmodyfikowane zostały m.in. krój fontów oraz zastosowano żywsze kolory - przyznaje Krzysztof Głowiński, rzecznik Grupy RMF.

Tak wyglądało stare logo Radia GRA:

grafika

 Nowe logo ma również RMF Digital - kompleksowa usługa obsługi kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach, jak i w portalach wydawców zewnętrznych.

grafika

Pod koniec marca br. zmienione zostały logotypy stacji: RMF FM i RMF Classic, portalu RMF24.pl, internetowego Radia RMF24 i platformy RMF ON. To pierwsza zmiana po 12 latach. Teraz napis "RMF" niewiele różni się od poprzedniego. Nadal trzy litery w niebieskim kolorze znajdują się na żółtym tle i są lekko pochylone. Ale mają one bardziej kanciasty kształt niż poprzednio, gdy ich rogi były bardziej zaokrąglone.

Świetne wyniki w Toruniu, słabe we Wrocławiu

Z raportu Radio Track Kantar Polska opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od listopada 2021 r. do kwietnia 2022 r. pozycję lidera rynku radiowego w Toruniu zajęło Radio GRA. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 16,3 proc. (po spadku z 17,2 proc. względem fali listopad 2020-kwiecień 2021).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator