RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio Pogoda z największym wzrostem

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w drugim kwartale br. w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio Pogoda, a najwięcej straciło RMF MAXX - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) w okresie od kwietnia do czerwca 2023 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 0,3 pkt. proc. do 32,4 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (12,9 proc. udziału; w dół o 0,3 pkt. proc.). Podium uzupełnia Eska (5,8 proc. udziału; - 0,1 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełniają Jedynka (5,5 proc.; - 0,3 pkt. proc.) i Audytorium 17 (5,1 proc.; - 0,1 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169498818009217a ##

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 1,1 pkt. proc. do 1,8 proc., pochwalić się mogło Radio Pogoda. Stacja awansowała z miejsca 16. na 12.

Z kolei najwięcej straciło RMF MAXX, które spadło z pozycji siódmej na ósmą - było to 0,8 pkt. proc. do 2,9 proc. udziału.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia