RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio Pogoda z największym wzrostem

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w drugim kwartale br. w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio Pogoda, a najwięcej straciło RMF MAXX - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) w okresie od kwietnia do czerwca 2023 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 0,3 pkt. proc. do 32,4 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (12,9 proc. udziału; w dół o 0,3 pkt. proc.). Podium uzupełnia Eska (5,8 proc. udziału; - 0,1 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełniają Jedynka (5,5 proc.; - 0,3 pkt. proc.) i Audytorium 17 (5,1 proc.; - 0,1 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169498818009217a ##

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 1,1 pkt. proc. do 1,8 proc., pochwalić się mogło Radio Pogoda. Stacja awansowała z miejsca 16. na 12.

Z kolei najwięcej straciło RMF MAXX, które spadło z pozycji siódmej na ósmą - było to 0,8 pkt. proc. do 2,9 proc. udziału.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"