Słuchacze trafiają na billboardy reklamowe Radia Pogoda, rusza też konkurs wspierający kampanię

W poniedziałek, 2 listopada startuje nowa kampania reklamowa Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory), połączona z konkursem dla słuchaczy - pod hasłem „Pogodni przez całe życie”. To już druga odsłona tej akcji: kilka tygodni temu redakcja szukała osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Słuchacze trafiają na billboardy reklamowe Radia Pogoda, rusza też konkurs wspierający kampanię

Na billboardach, a także na plakatach i zdjęciach w mediach społecznościowych znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br.  Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 najciekawszych zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda.

Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza", „Przepis na ogród"), internecie (Onet.pl, WP.pl, Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku i Instagramie. Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.

W poniedziałek radiowcy zaproszą też słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie". Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że mają w sobie pogodę. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godz. 16.00 w programie. Zabawa potrwa do 27 listopada, będzie promowana na antenie, na stronie RadioPogoda.pl i profilach stacji w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska