Słuchacze trafiają na billboardy reklamowe Radia Pogoda, rusza też konkurs wspierający kampanię

W poniedziałek, 2 listopada startuje nowa kampania reklamowa Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory), połączona z konkursem dla słuchaczy - pod hasłem „Pogodni przez całe życie”. To już druga odsłona tej akcji: kilka tygodni temu redakcja szukała osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Słuchacze trafiają na billboardy reklamowe Radia Pogoda, rusza też konkurs wspierający kampanię

Na billboardach, a także na plakatach i zdjęciach w mediach społecznościowych znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br.  Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 najciekawszych zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda.

Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza", „Przepis na ogród"), internecie (Onet.pl, WP.pl, Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku i Instagramie. Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.

W poniedziałek radiowcy zaproszą też słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie". Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że mają w sobie pogodę. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godz. 16.00 w programie. Zabawa potrwa do 27 listopada, będzie promowana na antenie, na stronie RadioPogoda.pl i profilach stacji w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych