Radio VOX FM zmienia logo. Jest nowa osoba w poranku

W czwartek rozpoczął się proces wprowadzania nowego logotypu i zmiany identyfikacji wizualnej Radia VOX FM (Grupa ZPR Media). To niejedyna zmiana w stacji – do ekipy porannego pasma dołącza Julia Chren.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Radio VOX FM zmienia logo. Jest nowa osoba w poranku

Nowe logo jest - zdaniem nadawcy 0 proste i przejrzyste. Radio identyfikuje się nadal kolorem niebieskim, jednak zaprezentowanym w innym niż dotychczas nasyceniu. Jest żywe, jasne i energetyczne.

„Jako radio jesteśmy po to, by każdego dnia dawać słuchaczom rozrywkę i dobry humor. Nowe logo jest odzwierciedleniem pozytywnej energii, która wybrzmiewa na falach Radia VOX FM. Jest to największa zmiana identyfikacji wizualnej stacji od 10 lat” – mówi cytowana w komunikacie Agnieszka Piosik, dyrektor promocji Radia VOX FM.

Nowe logo to niejedyna zmiana w stacji. „W ostatnim czasie spojrzeliśmy szerzej na markę, wprowadziliśmy kilka antenowych zmian, których wyniki są zadowalające. Kolejnym krokiem jest lifting logo. Podążamy za słuchaczem i trendami, a nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją realizacji strategii programowo-marketingowej, która przyjęliśmy” – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.

Najbardziej znane pasmo stacji – „Pierwsza Zmiana w VOX FM” – ma nową prowadzącą. Julia Chren dołączyła do prowadzących poranne pasmo. Pochodzi z Białegostoku, gdzie przez cztery lata pracowała w lokalnej stacji radiowej.

„Najbardziej lubię uczyć przedszkolaki, więc powinnam sobie dać radę z Pawelcem i Konradem” –  mówi Chren.

Julię Chren można usłyszeć w „Pierwszej Zmianie” codziennie od 6.00 rano razem z Pawłem Pawelcem i Konradem Piwowarskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem