RMF FM liderem w 2023 roku, ale straciło najwięcej. ZET i Pogoda z największymi wzrostami

W 2023 roku liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało konkurencyjne Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,6 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem poprzedniego roku udział stacji spadł o 1,4 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc. (udział tej stacji względem fali styczeń-grudzień 2022 roku wzrósł o 0,6 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-iv-kwartal-2023-rmf-fm-zet-jedynka,7169447377880705a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,3 proc. (w dół o 0,2 pkt. proc.).

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5,1 proc. (do góry o 0,1 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,4 proc.; - 0,1 pkt. proc.).

Pogoda mocno do góry

Dużym wzrostem w zestawieniu - wynoszącymi 0,4 pkt. proc. pochwalić się mogło Radio Pogoda. Wynik stacji wzrósł do 1,3 proc.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]