Udział RMF FM pod względem słuchania w 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,6 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem poprzedniego roku udział stacji spadł o 1,4 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc. (udział tej stacji względem fali styczeń-grudzień 2022 roku wzrósł o 0,6 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-iv-kwartal-2023-rmf-fm-zet-jedynka,7169447377880705a ##
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,3 proc. (w dół o 0,2 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5,1 proc. (do góry o 0,1 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,4 proc.; - 0,1 pkt. proc.).

Pogoda mocno do góry
Dużym wzrostem w zestawieniu - wynoszącymi 0,4 pkt. proc. pochwalić się mogło Radio Pogoda. Wynik stacji wzrósł do 1,3 proc.












