Radio ZET będzie codziennie wieczorem emitować serial kryminalny. W obsadzie znane nazwiska

26 września w Radiu ZET wystartuje 40-odcinkowy serial kryminalny "Niech to usłyszą". W produkcję włączyli się m.in. Margaret, Mateusz Damięcki, Andrzej Grabowski czy Robert Makłowicz. - Chcemy angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról - zapowiada Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia ZET.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Radio ZET będzie codziennie wieczorem emitować serial kryminalny. W obsadzie znane nazwiska

- Dawno nie było w Radiu ZET tak oryginalnego i dużego projektu programowo-promocyjnego - mówi o "Niech to usłyszą" Mariusz Smolarek. Nadawca podkreśla, że będzie to pierwszy radiowy serial kryminalny w Polsce, który wystartuje w poniedziałek, 26 września. Złoży się na niego 40 odcinków, które będą emitowane w Radiu ZET od poniedziałku do piątku o godz. 22:30. Serial będzie również dostępny na stronie Radiozet.pl oraz na platformie Empik Go w formie ośmioodcinkowej serii (nowe odcinki mają się pojawiać co sobotę).

"Niech to usłyszą" to serial napisany i wyprodukowany specjalnie dla Radia ZET. Za jego scenariusz odpowiadają Wojciech Chmielarz i Jakub Ćwiek. Na antenie słuchacze usłyszą m.in.: Jarosława Boberka, Mateusza Damięckiego, Bartosza Gelnera, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza i Krystiana Pestę. Pojawią się również dziennikarze znani z Radia ZET, a gościnnie zagra Doda. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It. Aktor wystąpił również w roli narratora.

"Co ma wspólnego nierozwiązana zbrodnia sprzed lat z porwaniem znanej piosenkarki Maggie (Margaret) i Radiem ZET? Dziennikarskie śledztwo, nagłe zwroty akcji, trudne decyzje i skrywane tajemnice" - tak brzmi krótki opis nowego cyklu. Na potrzeby serialu Margaret nagrała piosenkę "Niespokojne morze", której premiera odbyła się 11 sierpnia, a teledysk do niej powstał na planie trailera "Niech to usłyszą".

Reklamy w telewizji, kinie i na billboardach

- Udało nam się stworzyć coś zupełnie nowego i wyjątkowego - mówi Mariusz Smolarek. - W produkcję zaangażowaliśmy najlepszych aktorów, producentów, ale też dziennikarzy znanych z naszej anteny. Radio ZET odgrywa w naszym serialu bardzo istotną rolę i jest miejscem toczącej się akcji. Fikcję przeplatamy z rzeczywistością. Chcemy też angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról. Jestem przekonany, że serial stanie się doskonałą formą rozrywki nie tylko dla fanów kryminałów - dodaje redaktor naczelny Radia ZET.

20 września wystartuje kampania promująca serial. W trailerze "Niech to usłyszą" zagrali aktorzy występujący w produkcji audio. Wyreżyserował go Miłosz Sakowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Spokój. Powstały trzy wersje spotu – 15, 30 i 45-sekundowe. Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin Helios i Cinema City oraz nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Zenith we współpracy z zespołem promocji Radia ZET.

Stacja przygotowała również stronę internetową, gdzie słuchacze znajdą więcej informacji o serialu. Opisano tam kulisy powstawania produkcji, są również wywiady z autorami i aktorami, oraz zamieszczono ciekawostki i zebrane odcinki.

Radiu ZET spadła słuchalność

Od 29 sierpnia Radio ZET nadaje programy według jesiennej ramówki. Są w niej dwie duże nowości. Program Andrzeja Stankiewicza, podsumowujący wydarzenia tygodnia, przeniesiony został na sobotę i zmienił nazwę na "6. dzień tygodnia w Radiu ZET". Z kolei Bogdan Rymanowski, który dołączył do rozgłośni, prowadzi poranne rozmowy z politykami po godz. 8. Zastąpił Beatę Lubecką, którą teraz można usłyszeć w popołudniowej odsłonie "Gościa Radia ZET" po godz. 17. Jesienią powrócono do układu ramówki sprzed wakacji i pasma programowe nadawane od poniedziałku do piątku pozostały niezmienione.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji