Spotify otwiera platformę dla reklam konopi indyjskich

Cresco Labs, firma z Chicago produkująca konopie i operator przychodni w Sunnyside ogłosiła, że jest pierwszą firmą produkującą konopie indyjskie, która reklamuje się na platformie Spotify.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

-Wiemy, że Spotify to zaawansowana platforma medialna dla reklamodawców i marek – przekazał rzecznik Cresco Labs. Możliwość reklamowania się marek konopi na Spotify nazwał „główną szansą” na normalizację używania konopii indyjskich i przyciągnięcie nowych klientów. - Mamy nadzieję, że inne platformy pójdą śladem Spotify – dodał rzecznik.

Reklamy Creco w Sunnyside są wspierane przez kampanię w płatnych mediach, która obejmuje programmatic buying, reklamy natywne, telewizję i nie tylko.

Na Spotify pojawiają się reklamy z hasłem np. „Każdego dnia jasne zakupy”. Inne reklamy uwzględnione w kampanii obejmują 30-sekundowe banery dźwiękowe i cyfrowe banery w aplikacji, które przenoszą konsumentów na zastrzeżoną platformę e-commerce sprzedawcy.

Zdaniem Cory’ego Rothschilda, krajowego prezesa ds. sprzedaży detalicznej Cresco Labs, usługi transmisji strumieniowej audio zachęcają wszelkiego rodzaju marki do docierania do dużej publiczności w ukierunkowany sposób.

- Platforma Spotify umożliwi naszemu zespołowi marketingowemu kierowanie naszych reklam w sposób zgodny i zyskowny do naszych głównych klientów w Illinois, gdzie mamy wiodący udział w sprzedaży detalicznej  – dodał Rothschild.

Ponieważ Cresco Labs rozpoczyna nową kampanię Sunnyside i nawiązuje współpracę ze Spotify, oficjalne zasady bezpieczeństwa na tej platformie nadal wskazują „narkotyki i powiązane akcesoria” jako „niebezpieczne produkty i usługi”, których reklamowanie w aplikacji jest zabronione.

Spotify podaje, że ma 551 milionów użytkowników na całym świecie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce