SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama na basenach

Rozpoczęła się realizacja zimowej kampanii reklamowej US Pharmacia Int'l

Kampania, która promuje lek przeciwbólowy IBUPROM Zatoki, objęła swoim zasięgiem kilkanaście lodowisk w największych miastach  w całym kraju, wyciągi narciarskie w polskich górach oraz  kilkanaście krytych pływalni.

 Na terenie basenów IMIGe Poland po raz pierwszy  zainstalowała wprowadzone w ubiegłym roku lustra reklamowe z plakatami formatu A3. Projekt reklamowy wraz z hasłem "Ból zatok? Ja go nie cierpię" dostosowany został do charakteru obiektu, na którym prowadzona jest kampania.

Po raz pierwszy kampania objęła swoim zasięgiem tak szeroką gamę nośników w miejscach aktywnego wypoczynku: obok luster reklamowych wykorzystane zostały także stojaki na narty, tablice reklamowe na podporach wyciągów narciarskich oraz banery reklamowe            na lodowiskach. Jak twierdzi Jakub Zabokrzecki - kierownik działu sprzedaży IMIGe Poland - Dzięki realizacji kampanii na terenie obiektów sportowych US Pharmacia Int'l jest  w stanie dotrzeć                      z przekazem reklamowym do ludzi bezpośrednio w momencie, gdy wystąpienie problemów zdrowotnych związanych z zatokami staje się realne. Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Reklama na basenach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl