SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lustrzane odbicia w spocie jesiennej kolekcji Reserved (wideo)

Ruszyła kampania promująca jesienną kolekcję odzieży Reserved (produkowanej przez LPP). W spotach, zrealizowanych przez Masik Production, występują Roberto Sipos i Lameka Fox.

Article

Akcja jest oparta na dynamicznych spotach rozgrywających się w opuszczonej, starej posiadłości. Powtarza się w nich motyw lustrzanego odbicia. Ubrania i dodatki z kolekcji dla kobiet prezentuje modelka Lameka Fox, a dla mężczyzn - model Roberto Sipos.

W jesiennej kolekcji Reserved pojawiają się nawiązania do stylistyk z początku XX wieku. Tkaniny są inspirowane garderobą nomadów, a fasony - stylem noszenia młodej burżuazji. Kolorystyka jest stonowana, przeważają w niej szarości, butelkowa zieleń, granat i burgund.

 

Zdjęcia na potrzeby kampanii zrobił Mateusz Stankiewicz, a spoty nakręcił Bart Pogoda. Stylizacją zajęła się Ewelina Gralak, a realizacją - Masik Production.

 

Działania promujące kolekcję obejmują m.in. internet oraz punkty sprzedaży Reserved.










Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lustrzane odbicia w spocie jesiennej kolekcji Reserved (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katey
Spoko reklama. Ładna sukienka w 16 sekundzie.
0 0
odpowiedź
User
wiktoria
Właśnie takich kolekcji oczekujemy od naszego producenta odzieży. Prezentuje się zacnie.
0 0
odpowiedź
User
eammy2
Zupełnie jak nie polskie dzieło, awangardowe, unikatowe. Podoba mi się.
0 0
odpowiedź
User
Ania
Specyficzne kolekcja, Reserved co sezon wypuszcza coś takiego, co różni się zdecydowanie od standardowych projektów. I bardzo dobrze, przynajmniej jest zróżnicowanie, a nie wszędzie to samo.
0 0
odpowiedź
User
manuela
Reserved pokazuje po prostu że Polak potrafi :). Nic dodać nic ująć.
0 0
odpowiedź