SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rewelacyjny początek roku RMF FM

Duży spadek radiowej "Jedynki", Radia Maryja i Wawy, zyskuje RMF FM umacniając pozycję lidera - wynika z najnowszych badań.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad  2006 - styczeń 2007) pokazuje, że przełom 2006/2007 roku najlepszy był radia RMF FM.

Po kilku słabszych miesiącach udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,6 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu (listopad  2005 - styczeń 2006) oznacza wzrost aż o 1,6 proc. Zasięg dzienny tej stacji osiągnął poziom ponad 28% i jest tym samym o 3,5% wyższy niż wynik drugiej w kolejności stacji radiowej.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,5 proc. (spadek o 1,5%), a na czwartym "Trójka" - 5,9 proc. (bez zmian).
 

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
  Listopad-styczeń 2007 Listopad-styczeń 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,60% 21,00%
Radio Zet 19,40% 18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 13,50% 15,00%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,90% 5,90%
Radio Maryja 2,00% 2,70%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,50%
Bis Polskie Radio 0,40% 0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 0,70%
Radio Wawa 0,90% 1,10%
Radio TOK FM 0,80% 0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,40% 8,20%
Audytorium [17] 5,40% 5,50%
Grupa AGORA [28] 3,80% 3,80%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca"  najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania -  zyskało o 0,6 punkty proc.. Spadł udział w rynku Radia Zet.

 
Udział w rynku
  Listopad-styczeń 2007 Październik - grudzień 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,60% 22,00%
Radio Zet 19,40% 19,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 13,50% 13,70%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,90% 5,60%
Radio Maryja 2,00% 1,90%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,40% 0,60%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 1,00%
Radio Wawa 0,90% 0,90%
Radio TOK FM 0,80% 0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,40% 8,50%
Audytorium [17] 5,40% 5,20%
Grupa AGORA [28] 3,80% 3,90%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rewelacyjny początek roku RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl