SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rewelacyjny początek roku RMF FM

Duży spadek radiowej "Jedynki", Radia Maryja i Wawy, zyskuje RMF FM umacniając pozycję lidera - wynika z najnowszych badań.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad  2006 - styczeń 2007) pokazuje, że przełom 2006/2007 roku najlepszy był radia RMF FM.

Po kilku słabszych miesiącach udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,6 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu (listopad  2005 - styczeń 2006) oznacza wzrost aż o 1,6 proc. Zasięg dzienny tej stacji osiągnął poziom ponad 28% i jest tym samym o 3,5% wyższy niż wynik drugiej w kolejności stacji radiowej.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,5 proc. (spadek o 1,5%), a na czwartym "Trójka" - 5,9 proc. (bez zmian).
 

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
 Listopad-styczeń 2007Listopad-styczeń 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,60%21,00%
Radio Zet19,40%18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%15,00%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%5,90%
Radio Maryja2,00%2,70%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,50%
Bis Polskie Radio0,40%0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%0,70%
Radio Wawa0,90%1,10%
Radio TOK FM0,80%0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,40%8,20%
Audytorium [17]5,40%5,50%
Grupa AGORA [28]3,80%3,80%
Grupa AD.POINT [11]1,70%1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca"  najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania -  zyskało o 0,6 punkty proc.. Spadł udział w rynku Radia Zet.

 
Udział w rynku
 Listopad-styczeń 2007Październik - grudzień 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,60%22,00%
Radio Zet19,40%19,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%13,70%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%5,60%
Radio Maryja2,00%1,90%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%
Bis Polskie Radio0,40%0,60%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%1,00%
Radio Wawa0,90%0,90%
Radio TOK FM0,80%0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,40%8,50%
Audytorium [17]5,40%5,20%
Grupa AGORA [28]3,80%3,90%
Grupa AD.POINT [11]1,70%1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rewelacyjny początek roku RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl