RMF FM liderem, tracą Radio ZET i Eska. Najmocniej w górę Jedynka

W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka, Złote Przeboje i Trójka, a na czele spadków znalazła się Eska - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od grudnia 2022 roku do lutego 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc. (udział tej stacji względem fali grudzień 2021-luty 2022 roku spadł o 0,5 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-listopad-2022-styczen-2023-rmf-fm,7169677597223041a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7 proc. (w dół o 0,9 pkt. proc. – największy spadek w zestawieniu).

Jedynka najbardziej do góry

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,8 pkt. proc. do 5,5 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-2022-rok-grupa-15-24-lat-rmf-fm-eska-zet-podium,7169691751167617a ##

Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,4 pkt. proc. do 2,2 proc. Stacja awansowała z 12. na 11. pozycję.

Spory wzrost miało także Radio Złote Przeboje - o 0,5 pkt. proc. do 3,1 proc. udziału (awans z 10. na 7. miejsce).

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK