RMF FM liderem, tracą Radio ZET i Eska. Najmocniej w górę Jedynka

W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka, Złote Przeboje i Trójka, a na czele spadków znalazła się Eska - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od grudnia 2022 roku do lutego 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc. (udział tej stacji względem fali grudzień 2021-luty 2022 roku spadł o 0,5 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-listopad-2022-styczen-2023-rmf-fm,7169677597223041a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7 proc. (w dół o 0,9 pkt. proc. – największy spadek w zestawieniu).

Jedynka najbardziej do góry

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,8 pkt. proc. do 5,5 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-2022-rok-grupa-15-24-lat-rmf-fm-eska-zet-podium,7169691751167617a ##

Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,4 pkt. proc. do 2,2 proc. Stacja awansowała z 12. na 11. pozycję.

Spory wzrost miało także Radio Złote Przeboje - o 0,5 pkt. proc. do 3,1 proc. udziału (awans z 10. na 7. miejsce).

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"