Robert Lewandowski znów reklamuje Gillette, tym razem z Ligą Mistrzów w tle (wideo)

Ruszyła nowa kampania maszynek do golenia Gillette (produkowanych przez Procter&Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego. Piłkarz wraca do reklamowania Gillette po dwóch latach przerwy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot z kampanii pokazuje Roberta Lewandowskiego podczas treningu, meczu, zabawy piłką z grupą dzieci, a także jak zawodnik przed lustrem goli się maszynką Gillette. Jest to zestawione ze scenami z treningów i meczów kilku młodych sportowców. Lewandowski zachęca ich, żeby pracowali i wierzyli w siebie mimo przeciwności, reklama kończy się hasłem „Charakter zrodzony z doświadczenia”.

W spocie pojawia się informacja, że Gillette oferuje oficjalne licencjonowane produkty do golenia z logo piłkarskiej Ligi Mistrzów. Procter&Gamble umowę w tym zakresie podpisał z UEFA w lipcu ub.r.

W sierpniu odbędą się najważniejsze mecze sezonu 2019/2020 Ligi Mistrzów i Ligi Europy, przerwanego w połowie marca wskutek epidemii koronawirusa. W Polsce wszystkie spotkania pokażą stacje Polsat Sport Premium, a wybrane mecze także TVP.

 

Dla Roberta Lewandowskiego jest to powrót do reklam Gillette po dwóch latach przerwy. Poprzednio współpracował z tą marką w latach 2011-2018 roku, zaraz po wygaśnięciu umowy zapuścił zarost.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-reklama-huawei-appgallery-jak-to-dziala-opinie,7170514338568321a ##

Robert Lewandowski od wielu lat promuje też inną marką należącą do Procter&Gamble - szampon do włosów head&shoulders. Wiosną ub.r. zaczęto emitować spot, w którym Lewandowski trenuje młodego piłkarza i piłkarkę.

Ponadto Lewandowski jest ambasadorem marketingowym kilku innych marek, m.in. Huawei i Oshee. Rozwija też własne brandy, na początku br. w sklepach pojawiła się kawa RL9.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg