Robert Lewandowski w kolejnej kampanii reklamowej Gillette

W ramach przedłużonej współpracy marketingowej Robert Lewandowski po raz trzeci wystąpi w kampanii reklamującej maszynki do golenia Gillette (produkowane przez Procter & Gamble Polska).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski w kolejnej kampanii reklamowej Gillette

- Decyzja o przedłużeniu kontraktu z Robertem Lewandowskim była naturalna i podjęliśmy ją wiosną tego roku - informują przedstawiciele Procter & Gamble Polska. - Robert jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, a przy tym typem sportowca, który zawsze wybiera to co najlepsze. Jest precyzyjny i ciężko pracuje, aby osiągnąć sukces. Lewandowski doskonale uosabia najważniejsze wartości marki, dlatego po raz kolejny został ambasadorem Gillette - dodają.

Lewandowski został ambasadorem marketingowym Gillette jesienią 2011 roku, w dotychczasowych kampaniach również reklamował maszynki Fusion ProGlide, poprzednio w wakacje ub.r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-jest-teraz-w-tak-wielu-reklamach-ze-marki-na-tym-nie-zyskaja-opinie ##

Nowa kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego zacznie się jeszcze w czerwcu. W ramach akcji na opakowaniach produktów Gillette takich jak: Mach 3 Turbo, Proglide Flexball, Blue 3 znajdą się specjalne grafiki związane z piłką nożną.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]