Robert Lewandowski w kolejnej kampanii reklamowej Gillette

W ramach przedłużonej współpracy marketingowej Robert Lewandowski po raz trzeci wystąpi w kampanii reklamującej maszynki do golenia Gillette (produkowane przez Procter & Gamble Polska).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski w kolejnej kampanii reklamowej Gillette

- Decyzja o przedłużeniu kontraktu z Robertem Lewandowskim była naturalna i podjęliśmy ją wiosną tego roku - informują przedstawiciele Procter & Gamble Polska. - Robert jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, a przy tym typem sportowca, który zawsze wybiera to co najlepsze. Jest precyzyjny i ciężko pracuje, aby osiągnąć sukces. Lewandowski doskonale uosabia najważniejsze wartości marki, dlatego po raz kolejny został ambasadorem Gillette - dodają.

Lewandowski został ambasadorem marketingowym Gillette jesienią 2011 roku, w dotychczasowych kampaniach również reklamował maszynki Fusion ProGlide, poprzednio w wakacje ub.r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-jest-teraz-w-tak-wielu-reklamach-ze-marki-na-tym-nie-zyskaja-opinie ##

Nowa kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego zacznie się jeszcze w czerwcu. W ramach akcji na opakowaniach produktów Gillette takich jak: Mach 3 Turbo, Proglide Flexball, Blue 3 znajdą się specjalne grafiki związane z piłką nożną.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska