Rośnie oglądalność „Milionerów” w TVN

Jesienny sezon „Milionerów” ogląda w telewizji TVN średnio 2,16 mln widzów. To nieco więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program po pięciu odcinkach ma średnio 17,6 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,94 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem program w analogicznym okresie notował odpowiednio 16,74 i 14,92 proc. udziału w rynku ( w 4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (NAM) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

 

TVN w trakcie emisji „Milionerów” jest stacją drugiego wyboru. Pierwsza pozycja przypada TVP1 ,która ma 3,2 mln widzów i 26,38 proc. udziału w rynku. Na trzecim i czwartym miejscu TVP2 oraz Polsat. 

Z danych NAM wynika, że teleturniej nieco chętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy największych miast. W jego profilu widowni dominują osoby powyżej 50 roku życia. 

 

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?