SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie słuchalność RMF i Radia Zet

Coraz słabsze wyniki notuje radiowa "Jedynka" i "Trójka"

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie grudzień-luty 2004 udział RMF wyniósł 23,2% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to wzrost o 0,5%. Tymczasem dynamicznie rośnie słuchalność Radia Zet, która wzrosła z 20,8% do poziomu 21,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.
Coraz słabsze wyniki notują dwie największe rozgłośnie Polskiego Radia. "Jedynka" zanotowała spadek z 15,8% do 15,6% a Program Trzeci z 5,2% do 5,1%.

 

Udział w rynku (%)15-75

Wiek 25-39

XII-I 2004

XI-I 2004

XII-I 2004

RMF FM

23,2%

22,7%

30,2%

Radio ZET

21,8%

20,8%

28,6%

Program 1 PR

15,6%

15,8%

5,4%

Program 3 PR

5,1%

5,1%

5,6%


Jak wynika z tych samych danych instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją wśród osób ze średnim i wyższym wykształceniem mieszkających w miastach. Udział w rynku w dni powszednie w tej grupie docelowej wynosi 23,1% i jest o 2,7% wyższy od bezpośredniej konkurencji. Radio RMF FM jest średnio o 11 minut dłużej słuchane niż radio ZET przez osoby należące do tego targetu.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie słuchalność RMF i Radia Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl