Rośnie słuchalność RMF i Radia Zet

Rekordowe wyniki RMF FM. Traci radiowa "Jedynka", Radio Plus i Ad.point

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował Dział Badań i Analiz Time sp. z o.o., pozycję umacnia RMF FM. W okresie sierpień-październik 2003 udział w RMF w rynku radiowym wyniósł 24,29% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to wzrost o 0,6%. Wzrosła również słuchalność Radia Zet z 18,56% do 19,18%.

"To przede wszystkim zasługa konsekwencji z jaką wcielamy w życie hasło Radio Zet - Tylko Wielkie Przeboje" - mówi prezes Radia ZET Robert Kozyra.

Z rozgłośni publicznych duży spadek zanotowała radiowa "Jedynka" (z 16,89% do 15,87%) a zyskuje "Trójka" ( z 4,75% do 5,22%).

Najnowsze dane pokazują również, że po okresie wzrostu znowu udział w rynku zaczyna tracić Radio Plus. Zniżkową tendencję utrzymuje również sieć Ad.point.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu