RTB House - nowa agencja Real-Time Bidding

Zespół RTB działający od 2012 r. w ramach Grupy AdPilot został ostatnio przekształcony w samodzielną agencję o nazwie RTB House, specjalizującą się w zakupie reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB).

km
km
Udostępnij artykuł:

RTB House opracowała i wdrożyła własną technologię zakupu reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB) - systemie, w którym podmioty w czasie rzeczywistym biorą udział w aukcjach powierzchni reklamowych. W skład autorskiego rozwiązania wchodzi platforma i algorytmy umożliwiające udział w aukcjach powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym (DSP) oraz narzędzia do optymalizacji, rekomendacji i dynamicznego tworzenia kreacji reklamowych online.

Agencja realizuje dla swoich klientów kampanie bazujące na retargetingu personalizowanym, czyli precyzyjnym doborze przekazu reklamowego do profilu internautów.

Firmą zarządzają Robert Dyczkowski (pełniący funkcję prezesa zarządu), Bartłomiej Romański (odpowiedzialny za obszar technologii) oraz Daniel Surmacz (zarządzający działaniami biznesowymi).

Globalnie RTB House realizuje obecnie blisko 350 kampanii reklamowych. Firma działa na 26 rynkach Europy, Azji oraz Afryki Północnej, w tym m.in. w Polsce, Francji, Niemczech, Rosji, Bułgarii, Czechach, Szwecji, Hiszpanii, Turcji, Maroko czy Holandii.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat