RTB House - nowa agencja Real-Time Bidding

Zespół RTB działający od 2012 r. w ramach Grupy AdPilot został ostatnio przekształcony w samodzielną agencję o nazwie RTB House, specjalizującą się w zakupie reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB).

km
km
Udostępnij artykuł:

RTB House opracowała i wdrożyła własną technologię zakupu reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB) - systemie, w którym podmioty w czasie rzeczywistym biorą udział w aukcjach powierzchni reklamowych. W skład autorskiego rozwiązania wchodzi platforma i algorytmy umożliwiające udział w aukcjach powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym (DSP) oraz narzędzia do optymalizacji, rekomendacji i dynamicznego tworzenia kreacji reklamowych online.

Agencja realizuje dla swoich klientów kampanie bazujące na retargetingu personalizowanym, czyli precyzyjnym doborze przekazu reklamowego do profilu internautów.

Firmą zarządzają Robert Dyczkowski (pełniący funkcję prezesa zarządu), Bartłomiej Romański (odpowiedzialny za obszar technologii) oraz Daniel Surmacz (zarządzający działaniami biznesowymi).

Globalnie RTB House realizuje obecnie blisko 350 kampanii reklamowych. Firma działa na 26 rynkach Europy, Azji oraz Afryki Północnej, w tym m.in. w Polsce, Francji, Niemczech, Rosji, Bułgarii, Czechach, Szwecji, Hiszpanii, Turcji, Maroko czy Holandii.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy