RTB House rusza z AI Marketing Lab, budżet 5 milionów dolarów

RTB House, polska firma specjalizująca się w technologii retargetingowej opartej o deep learning, otwiera AI Marketing Lab. Komórka zajmie się opracowywaniem rozwiązań łączących branżę technologiczną i marketingową, których odbiorcami będą wydawcy i reklamodawcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

AI Marketing Lab jest jednostką niezależną od głównego działu badań i rozwoju RTB House. - Komórka skupi się na tworzeniu środowiska, w którym będą opracowywane i rozwijane nowe rozwiązania technologiczne dla marketingu - czytamy w komunikacie prasowym. Na pierwszy rok działalności AI Marketing Lab to zostanie przeznaczone 5 milionów dolarów. firma pracuje nad rozwojem struktury i budowaniem zespołu. Docelowo, w pierwszym etapie w nowej komórce pracować będzie do 10 osób.

- Obecnie spoglądamy w przyszłość, chcemy rozwijać nasze technologie i opracowywać kolejne przełomowe rozwiązania. Jednym z najbardziej obiecujących obszarów jest zwiększenie efektywności pozyskiwania nowego ruchu przez reklamodawców – komentuje Robert Dyczkowski, CEO RTB House, odpowiedzialny za początkową fazę projektu.

RTB House uznano w tegorocznym rankingu „Financial Times” za jedną z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm z sektora technologicznego w Europie. Działa na ponad 70 rynkach Europy, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku oraz Afryki. Ostatnio otworzyła biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek