RTB House z Tandem Effect dla producentów

Agencja technologiczna RTB House wprowadza Tandem Effect, pierwsze w Polsce rozwiązanie dla producentów oparte na retargetingu personalizowanym.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Tandem Effect daje producentom możliwość dofinansowania reklam banerowych własnych produktów w jednym lub wielu dowolnie wybranych sklepach internetowych znajdujących się w systemie. Narzędzie bazuje na technologii Real-Time Bidding umożliwiającej kupno i sprzedaż pojedynczych odsłon w czasie rzeczywistym.

Wykorzystując narzędzie Tandem Effect, producent może docierać z reklamą do użytkowników zainteresowanych przedmiotem z konkretnej kategorii, dokładnie w momencie planowania zakupu, pokazywać reklamy własnych produktów na kreacjach wybranych sklepów internetowych, w miejscu gdzie standardowo prezentowane są produkty konkurencji oraz wzmacniać rozpoznawalność dowolnie wybranych produktów marki.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7