RTB House z Tandem Effect dla producentów

Agencja technologiczna RTB House wprowadza Tandem Effect, pierwsze w Polsce rozwiązanie dla producentów oparte na retargetingu personalizowanym.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Tandem Effect daje producentom możliwość dofinansowania reklam banerowych własnych produktów w jednym lub wielu dowolnie wybranych sklepach internetowych znajdujących się w systemie. Narzędzie bazuje na technologii Real-Time Bidding umożliwiającej kupno i sprzedaż pojedynczych odsłon w czasie rzeczywistym.

Wykorzystując narzędzie Tandem Effect, producent może docierać z reklamą do użytkowników zainteresowanych przedmiotem z konkretnej kategorii, dokładnie w momencie planowania zakupu, pokazywać reklamy własnych produktów na kreacjach wybranych sklepów internetowych, w miejscu gdzie standardowo prezentowane są produkty konkurencji oraz wzmacniać rozpoznawalność dowolnie wybranych produktów marki.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"