Powstanie drugi sezon „Sanatorium miłości”. Kurski: konsumujemy ten sukces

Telewizja Polska jest zadowolona z wyników oglądalności reality-show TVP1 „Sanatorium miłości” i jeszcze w trakcie emisji pierwszego sezonu podjęła decyzję o kontynuacji formatu. Program powróci za rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W reality musi być okres oczekiwania i stęsknienie widza - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Powstanie drugi sezon „Sanatorium miłości”. Kurski: konsumujemy ten sukces
fot. TVP

Pierwszą edycję „Sanatorium miłości” można oglądać w TVP1 w każdą niedzielę o godz. 21.15, począwszy od 20 stycznia br. Stacja emituje reality w paśmie zajmowanym poprzednio przez „Rolnik szuka żony”.

W nowym reality-show Jedynki występuje dwanaście osób - 6 kobiet i 6 mężczyzn - które ukończyły 60 lat. Uczestnicy spotykają się w sanatorium Równica w Ustroniu, leżącym w paśmie górskim Beskidu Śląskiego, gdzie przez trzy tygodnie poznają się i przeżywają przygody związane ze sferą uczuć.

„Sanatorium miłości” to autorski projekt Telewizji Polskiej. TVP podkreśla, że „Sanatorium miłości” przełamuje stereotyp myślenia o osobach na emeryturze. Program ma przybliżyć problem dyskryminowania osób starszych i pokazać jesień życia w barwny i ciepły sposób, bez względu na wiek.

Program od początku cieszy się dużą popularnością i osiąga wysokie wyniki oglądalności. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 3,73 mln widzów. Przełożyło się to na 23,81 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,65 proc. w grupie 16-59.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polska zamierza kontynuować ten format i zrealizuje drugą edycję, która trafi na antenę Jedynki za rok.

- Zamierzamy kontynuować ten format, będziemy go realizować co roku zimą. W formatach typu reality musi być okres oczekiwania i stęsknienie widza. To samo dotyczy „Rolnik szuka żony” - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

- Jest oczywiście pokusa żeby na wiosnę znaleźć trzeci format randkowy, uczestników by nie brakowało. Ale jestem zwolennikiem skonsumowania tego sukcesu i przygotowania świetnego sezonu na wydłużoną zimę przyszłego roku - tłumaczy Kurski.

Prowadzącą Marta Manowska

Program prowadzi Marta Manowska, znana widzom TVP1 z formatu „Rolnik szuka żony”. - Cieszę się, że narodził się pomysł takiego programu. Jego bohaterowie, ludzie w jesieni swojego życia, są naprawdę w pięknym wieku. To taki moment, kiedy ma się już za sobą wychowanie dzieci, wypuszczenie ich na świat, oddanie im toru w sztafecie życia. Stąd tak wiele starszych osób mówi dzisiaj, że to jest ta chwila, ten czas, żeby zacząć się nim cieszyć. Iść własną ścieżką. Zacząć realizować zaniechane kiedyś marzenia czy pasje - opisywała projekt Marta Manowska.

Dodajmy, że „Rolnik szuka żony” wystartował w TVP1 jesienią 2014 roku i od samego początku jest hitem Jedynki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol