SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz zmienia wizerunek Umbro

Agencja Schulz rozpoczęła współpracę z firmą ZG Plus TradingCompany, przedstawicielem brandu Umbro na rynku polskim.

W zakresie obsługi marketingowej znajduje się opracowaniestrategii komunikacji marki a następnie zrealizowanie kampaniiwizerunkowej.

Grupa docelowa planowanej kampanii to przede wszystkim młodeosoby - licealiści i studenci. Kolekcje Umbro Performance sąskierowane głównie do mężczyzn zainteresowanych piłką nożną.Natomiast kolekcje lifestylowe - Onelove, Best of British orazEssentials, są adresowane zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

Obecnie agencja przygotowuje dla swojego klienta kampanię nasezon wiosna - lato 2008.

Dołącz do dyskusji: Schulz zmienia wizerunek Umbro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl