SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz zmienia wizerunek Umbro

Agencja Schulz rozpoczęła współpracę z firmą ZG Plus Trading Company, przedstawicielem brandu Umbro na rynku polskim.

W zakresie obsługi marketingowej znajduje się opracowanie strategii komunikacji marki a następnie zrealizowanie kampanii wizerunkowej.

Grupa docelowa planowanej kampanii to przede wszystkim młode osoby - licealiści i studenci. Kolekcje Umbro Performance są skierowane głównie do mężczyzn zainteresowanych piłką nożną. Natomiast kolekcje lifestylowe - Onelove, Best of British oraz Essentials, są adresowane zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

Obecnie agencja przygotowuje dla swojego klienta kampanię na sezon wiosna - lato 2008.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Schulz zmienia wizerunek Umbro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl