Selektywne kampanie Hedelixu i Regulaxu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Krewel Meuselbach, rozpoczyna selektywne działania promocyjne dla swoich produktów Hedelix i Regulax.

Tworząc palny marketingowe, bardzo często zapominamy o akcjach niszowych, które mogą być świetnym uzupełnieniem dużych kampanii lub filarem małych- mówi Patrycja Majchrowicz, marketing manager firmy Krewel Meuselbach. Kiedy nie mamy dużo środków do przeprowadzenia działań marketingowych najważniejsze staje się idealne trafienie do grupy docelowej. Takie możliwości dają programy niszowe, które nie wymagają dużych nakładów, a są celowane do konkretnych grup społecznych.Tak właśnie postanowiliśmy docierać. Regulax (roślinny środek przeczyszczający) związano programem kierowanym do kobiet w okresie menopauzy. Program polega na edukacji kobiet w wieku 40-55 lat. Kobiety zgłaszające się do prywatnych gabinetów ginekologicznych otrzymują poradnik "Zdrowie i Uroda 40-55'. Podobne, selektywne działania zostały przygotowane dla Hedelixu (syrop wykrztuśny z bluszczu) Informacje o tym produkcie kierowane są do młodych matek i tak można poczytać o nim w Chicco News - informator dla rodziców. Również godne miejsce zajął w programie "Skarb Malucha", gdzie paczka wraz z poradnikiem "Pierwszy rok razem" trafia do młodych matek w szpitalach bezpośrednio po porodzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej