SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Powiedz tak!” śledzi 1,2 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Nowy serial „Powiedz tak!” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi w Polsacie średnio 1,18 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja daje stacji trzecie miejsce w rynku.

Article

Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków „Powiedz tak!” wyniosła 1,18 mln widzów. Przełożyło się to na 9,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest w Polsacie we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 1 marca br.

Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,45 mln osób, drugi - 1,07 mln, a trzeci - już tylko 1,03 mln.

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r., obyczajowy serial „Skazane” po trzech odcinkach miał 220 tys. widzów więcej - było to 1,40 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,79 proc. i 13,38 proc.

Oglądalność „Powiedz tak!” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2016

1 451 995

10,92%

08-03-2016

1 073 835

8,18%

15-03-2016

1 027 178

8,03%

Średnio:

1 184 954

9,06%

Polsat w czasie emisji „Powiedz tak!” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział kształtuje się na poziomie 18,06 proc. Drugi jest TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 12,70 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „Warto rozmawiać” ; 4,45 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 360 651

18,06%

11,98%

TVN

1 659 659

12,70%

17,64%

Polsat - Powiedz tak!

1 184 954

9,06%

11,42%

TVP1

581 880

4,45%

2,83%

„Powiedz tak!” to obyczajowo-komediowa historia, która przedstawia życiowe wzloty i upadki warszawskich trzydziestolatków - czwórki przyjaciół Basi, Wiktora, Justyny i Bartka (Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki). Paweł i Basia otwierają firmę, która zajmuje się przygotowaniem ślubów i wesel.

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serial „Powiedz tak!” śledzi 1,2 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krj
To było do przewidzenia. Serial nie jest najgorszy ale ma trudną porę emisji
26 10
odpowiedź
User
mła
Szkoda. Dużo lepsza niż TVNowa Druga Szansa. Ale jak tak dalej pójdzie to będzie szorował oglądalnością jak Surprise surprise. Zerowa promocja odbiła się na projekcie. Mimo tego ja zamierzam być z serialem do 13 odcinka ;)
32 14
odpowiedź
User
hm
Pakulnis swietna, reszta słaba. Mimo wszystko Skazane były miliard razy lepsze, ale polacy sa idiotami i wola ogladac rolnika czy inne gowna
24 14
odpowiedź
User
Marian T.
Trzeba powiedzieć, POLSAT słabo robi produkcje seriali. Właściwie prawie całość produkcji seriali realizuje ATM a monopol w produkcji filmowej to słaby pomysł. Ponadto ATM zrealizował równolegle DRUGĄ SZANSE dla TVN, tam się przyłożył. Przecież to to samo pasmo a wyniki nieporównywalne.
21 11
odpowiedź
User
kamcio34
No szkoda że tak mało powinno być przynajmniej 2,3 mln ja oglądam co tydzień ten serial i jest najlepszy :)
Mogliby jeszcze gdzieś wcisnąć Skazane np: Zamiast nasz nowy dom
15 12
odpowiedź