„Przyjaciółki 21” straciły 157 tys. widzów, jesienią kolejna seria

Wiosenny sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 782 tys. osób, o 157 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Serial będzie kontynuowany, nowe odcinki trafią do emisji jesienią.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Przyjaciółki 21” straciły 157 tys. widzów, jesienią kolejna seria
„Przyjaciółki”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 21. odsłonę „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 2 marca do 18 maja br.) śledziło średnio 782 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,53 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,73 proc. w grupie 16-49 oraz 6,79 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 20 kwietnia br. Zgromadził przed telewizorami 877 tys. oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-sluga-narodu-polsat-gdzie-ogladac,7169651475998337a ##

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Jesienią nowe odcinki

Polsat po zmianie dyrektora programowego nie ma zamiaru kończyć serialu „Przyjaciółki”. Emitowana od 11 lat obyczajowa produkcja doczeka się kolejnej serii. Ma być emitowana jesienią br.

- To jest taka pozycja, której bardzo Polsatowi zazdrościłem całe życie jako dyrektor programowy konkurencyjnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, szef programowy i wiceprezes Polsatu. Miszczak podkreśla, że serial potrzebuje jeszcze większego zainteresowania, ale nie ma mowy o jego zakończeniu.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska