„Przyjaciółki 21” straciły 157 tys. widzów, jesienią kolejna seria

Wiosenny sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 782 tys. osób, o 157 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Serial będzie kontynuowany, nowe odcinki trafią do emisji jesienią.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Przyjaciółki 21” straciły 157 tys. widzów, jesienią kolejna seria
„Przyjaciółki”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 21. odsłonę „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 2 marca do 18 maja br.) śledziło średnio 782 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,53 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,73 proc. w grupie 16-49 oraz 6,79 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 20 kwietnia br. Zgromadził przed telewizorami 877 tys. oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-sluga-narodu-polsat-gdzie-ogladac,7169651475998337a ##

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Jesienią nowe odcinki

Polsat po zmianie dyrektora programowego nie ma zamiaru kończyć serialu „Przyjaciółki”. Emitowana od 11 lat obyczajowa produkcja doczeka się kolejnej serii. Ma być emitowana jesienią br.

- To jest taka pozycja, której bardzo Polsatowi zazdrościłem całe życie jako dyrektor programowy konkurencyjnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, szef programowy i wiceprezes Polsatu. Miszczak podkreśla, że serial potrzebuje jeszcze większego zainteresowania, ale nie ma mowy o jego zakończeniu.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia