SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma świadków Jehowy na czele witryn religijnych. Deon i Gość.pl z dużymi spadkami

Wśród platform internetowych o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania notuje JW.org skierowany do świadków Jehowy. Spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły RadioMaryja.pl i Msza-online.net, natomiast mocno zmalały wyniki Deon.pl i serwisu „Gościa Niedzielnego”.

fot. Shutterstock.comArticle

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl platforma JW.org, łącznie jako strona www i aplikacja mobilna, w kwietniu br. przyciągnęła 2,6 mln użytkowników, czyli 8,64 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził na niej przeciętnie 52 minuty i 27 sekund.

Podobnie długo użytkownicy korzystali z Msza-online.net - witrynę odwiedziło 420,9 tys. internautów (dało to 1,4 proc. zasięgu), spędzając średnio po 47 minut i 27 sekund. Natomiast pozostałe platformy z zestawienia nie przekroczyły poziomu 5 minut.

„Niedziela” w internecie przed „Gościem Niedzielnym”

Deon.pl odwiedziło 1,85 mln internautów, korzystając przeciętnie przez 2 minuty i 42 sekundy, a Aleteia.org - 1,43 mln użytkowników, z których każdy spędził średnio 2 minuty i 52 sekundy.

W rankingu są witryny kilku mediów pozainternetowych. Serwis tygodnika „Niedziela” zanotował 1,14 mln użytkowników, 3,8 proc. zasięgu oraz 5 minut przeciętnego czasu korzystania, witryna Radia Maryja - 761,1 tys. internautów, 2,53 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 34 sekundy spędzonych średnio przez odwiedzającego, a serwis „Gościa Niedzielnego” - 423,6 tys. użytkowników, 1,41 proc. zasięgu oraz 64 sekundy średniego czasu korzystania.

Stacja7.pl miała 1,02 mln użytkowników, 3,39 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 42 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Opoka.org.pl - 658,7 tys. internautów, 2,19 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu spędzonego przez użytkownika.

Z aplikacji mobilnej Pismo Święte PL skorzystało 387 tys. internautów (1,29 proc. zasięgu), każdy spędził tam przeciętnie 3 minuty i 29 sekund.

W porównaniu z marcem platforma JW.org straciła 112,6 tys. internautów oraz minutę i 42 sekundy średniego czasu korzystania (to odpowiednio 4,2 i 3,1 proc. w dół).

Dużo większe spadki w obu statystykach zanotowały Deon.pl, serwis „Gościa Niedzielnego” i aplikacja Pismo Święte PL. Na pierwszej platformie liczba internautów zmalała o 443,1 tys. (19,3 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego - o 39 sekund (19,4 proc.), druga straciła 405,8 tys. użytkowników (48,9 proc.) i 12 sekund średniego czasu korzystania (15,8 proc.), a trzecia - 57,5 tys. odwiedzających (12,9 proc.) oraz 7 minut i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania (67,7 proc.).

Na Stacja7.pl ubyło 12,8 tys. internautów (1,2 proc.), a średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 20 sekund (8,3 proc.).

Niedziela.pl i Msza-online.net mocno w górę

Serwis Radia Maryja zyskał 225,3 tys. użytkowników (42,1 proc.), a przeciętny czas korzystania z niego zmalał o minutę i 9 sekund (30,9 proc.). Natomiast na Aleteia.org przy spadku liczby odwiedzających o 157,5 tys. (9,9 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 25 sekund (17 proc.).

Niedziela.pl osiągnęła wzrost o 141,6 tys. użytkowników (14,1 proc.) i 56 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (22,9 proc.), a Msza-online.net - o 98,8 tys. użytkowników (30,7 proc.) oraz 16 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania (52,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Platforma świadków Jehowy na czele witryn religijnych. Deon i Gość.pl z dużymi spadkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl