Słabsze święta TVP 2

W Święta Wielkanocne (15 - 17 kwietnia 2006 r.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5 godziny i 3 minuty.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to o 16 minut krócej niż rok temu (26 – 28 marca 2005). W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje M jak miłość w TVP 2 z oglądalnością 8,9 mln widzów (emitowany 17 kwietnia, 2006 r.), którego udział w telewizji wyniósł 52,4%. Na drugim miejscu znalazła się Pasja emitowana w TVP 1 - 15 kwietnia z oglądalnością 7,5 mln. Na trzecim miejscu serial Na dobre i na złe (16 kwietnia 2006 r.) oglądało prawie 6 mln widzów.

10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych w 2006 roku

 OpisStacjaDataAMRM JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP217-04-20068875630PASJA /FILM HIST.USA/TVP115-04-20067497576NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./TVP216-04-20065952153SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./TVP216-04-20065455427TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./TVN16-04-20065421932WIADOMOSCITVP115-04-20065195476ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/TVP216-04-20064506647ASTERIX I OBELIX MISJA KLEOPATRA TVP116-04-20064439052SAMI SWOI /KOM.POL./Polsat17-04-20064356808TELEEXPRESSTVP115-04-20064266722

Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych 2005 wzrost odnotowały stacje: TVN o 0,96 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,24%), TVP 1 o 0,39 punktu procentowego (24,73%), Polsat o 0,21 punktu procentowego (16,05%). Jedynie TVP 2 odnotowała spadek o 2,27 punktu procentowego (do 22,04%).

Total Individuals20062005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP124,73%TVP124,34%TVP222,04%TVP224,31%TVN17,24%TVN16,28%Polsat16,05%Polsat15,84%TVPReg/TVP34,26%TVP34,43%TV42,19%TV42,37%TVN71,49%TVN71,76%TVPolonia1,03%TVPolonia1,34%TVN240,89%TVN240,57%CN/TCM0,60%CN/TCM0,53%Polsat2_info0,49%Eurosport0,47%Eurosport0,49%Discovery0,37%Discovery0,40%PULS0,36%Ale Kino0,39%Jetix0,34%Polsat Sport0,39%Polsat20,31%

 Age(16 - 49)20062005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP123,86%TVP122,82%TVN19,66%TVP220,89%TVP218,80%TVN19,32%Polsat17,98%Polsat17,49%TVPReg/TVP33,35%TVPReg/TVP34,07%TV42,35%TV42,64%TVN71,83%TVN71,91%TVPolonia0,93%TVPolonia1,29%TVN240,75%TVN240,49%Discovery0,55%Eurosport0,45%Ale Kino0,51%CN/TCM0,45%TVN Turbo0,51%Canal_Plus0,33%Polsat2_info0,46%Discovery0,33%VIVA0,46%VIVA0,32%Eurosport0,43%TN/TVPULS0,32%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu