SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słabsze święta TVP 2

W Święta Wielkanocne (15 - 17 kwietnia 2006 r.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5 godziny i 3 minuty.

Jest to o 16 minut krócej niż rok temu (26 – 28 marca 2005). W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje M jak miłość w TVP 2 z oglądalnością 8,9 mln widzów (emitowany 17 kwietnia, 2006 r.), którego udział w telewizji wyniósł 52,4%. Na drugim miejscu znalazła się Pasja emitowana w TVP 1 - 15 kwietnia z oglądalnością 7,5 mln. Na trzecim miejscu serial Na dobre i na złe (16 kwietnia 2006 r.) oglądało prawie 6 mln widzów.

10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych w 2006 roku

 

Opis

Stacja

Data

AMR

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

TVP2

17-04-2006

8875630

PASJA /FILM HIST.USA/

TVP1

15-04-2006

7497576

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

16-04-2006

5952153

SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./

TVP2

16-04-2006

5455427

TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./

TVN

16-04-2006

5421932

WIADOMOSCI

TVP1

15-04-2006

5195476

ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/

TVP2

16-04-2006

4506647

ASTERIX I OBELIX MISJA KLEOPATRA

TVP1

16-04-2006

4439052

SAMI SWOI /KOM.POL./

Polsat

17-04-2006

4356808

TELEEXPRESS

TVP1

15-04-2006

4266722

Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych 2005 wzrost odnotowały stacje: TVN o 0,96 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,24%), TVP 1 o 0,39 punktu procentowego (24,73%), Polsat o 0,21 punktu procentowego (16,05%). Jedynie TVP 2 odnotowała spadek o 2,27 punktu procentowego (do 22,04%).

 

Total Individuals

2006 2005
Channel SHR % Channel SHR %
TVP1 24,73% TVP1 24,34%
TVP2 22,04% TVP2 24,31%
TVN 17,24% TVN 16,28%
Polsat 16,05% Polsat 15,84%
TVPReg/TVP3 4,26% TVP3 4,43%
TV4 2,19% TV4 2,37%
TVN7 1,49% TVN7 1,76%
TVPolonia 1,03% TVPolonia 1,34%
TVN24 0,89% TVN24 0,57%
CN/TCM 0,60% CN/TCM 0,53%
Polsat2_info 0,49% Eurosport 0,47%
Eurosport 0,49% Discovery 0,37%
Discovery 0,40% PULS 0,36%
Ale Kino 0,39% Jetix 0,34%
Polsat Sport 0,39% Polsat2 0,31%

 

Age(16 - 49)

2006 2005
Channel SHR % Channel SHR %
TVP1 23,86% TVP1 22,82%
TVN 19,66% TVP2 20,89%
TVP2 18,80% TVN 19,32%
Polsat 17,98% Polsat 17,49%
TVPReg/TVP3 3,35% TVPReg/TVP3 4,07%
TV4 2,35% TV4 2,64%
TVN7 1,83% TVN7 1,91%
TVPolonia 0,93% TVPolonia 1,29%
TVN24 0,75% TVN24 0,49%
Discovery 0,55% Eurosport 0,45%
Ale Kino 0,51% CN/TCM 0,45%
TVN Turbo 0,51% Canal_Plus 0,33%
Polsat2_info 0,46% Discovery 0,33%
VIVA 0,46% VIVA 0,32%
Eurosport 0,43% TN/TVPULS 0,32%


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słabsze święta TVP 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl