RMF FM na czele w największych miastach w II kwartale. A17 i Rock Radio najbardziej w dół

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w drugim kwartale 2023 roku było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły ex aequo Audytorium 17 i Rock Radio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w okresie od kwietnia do czerwca 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 20,4 proc. Względem analogicznego okresu poprzedniego roku zwiększył się o 3,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Wiceliderem było TOK FM. Udział stacji w rynku wyniósł 10,8 proc. (w dół o 0,8 pkt. proc.). Udział trzeciego Radia ZET wyniósł 10,7 proc. (do góry o 0,4 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-i-polrocze-2023-rmf-fm,7169499343971969a ##

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała udział na poziomie 7 proc. (spadek o 0,4 pkt proc.). Czołową piątkę uzupełnia Antyradio (w dół o 0,2 pkt. proc. do 5 proc.).

A17 i Rock Radio najbardziej w dół

Z kolei największy spadek - wynoszący 1 pkt. proc. - zanotowały dwie stacje: Audytorium 17 i Rock Radio. Wynik pierwszej rozgłośni zmniejszył się do 3,1 proc., a drugiej - do 1,8 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia