RMF FM na czele w największych miastach, TOK FM wyprzedziło Radio ZET. SuperNova najbardziej w dół

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w pierwszym kwartale 2022 roku było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło TOK FM, a najwięcej straciło Radio SuperNova - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
RMF FM na czele w największych miastach, TOK FM wyprzedziło Radio ZET. SuperNova najbardziej w dół
Twarze Radia SuperNova; fot. Grupa ZPR Media

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w pierwszym kwartale 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 18,1 proc. Względem analogicznego okresu poprzedniego roku zwiększył się o 0,5 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem było TOK FM, które wyprzedziło Radio ZET. Udział stacji w rynku wyniósł 11,5 proc. (do góry o 2,1 pkt. proc. - największy wzrost w zestawieniu).

Z kolei udział trzeciego Radia ZET wzrósł o 0,3 pkt. proc. do 9,2 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyksztalcenie-wyzsze-rmf-fm-trojka-radio-plus,7169874450991233a ##

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała wzrost o 0,8 pkt. proc. do 7,5 proc. udziału. Czołową piątkę uzupełnia Antyradio (do góry o 0,1 pkt. proc. do 6,5 proc.).

Radio SuperNova najbardziej w dół

Największy spadek w zestawieniu odnotowało Radio SuperNova, które nadaje od 5 maja ub.r. w miejsce Radia Wawa. Średni udział Radia SuperNova w analizowanej fali wyniósł 0,8 proc. Względem Radia Wawy nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej strata wyniosła 1 pkt. proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu