RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio wypadło z podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od listopada 2022 roku do kwietnia 2023 roku pozycja lidera rynku radiowego w Kielcach należało do RMF FM. Stacja względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała spadek średniego dobowego udziału słuchania z 24,8 proc. do 21,4 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Eska (wzrost z 7 proc. do 9,2 proc.), która awansowała z piątej lokaty. Podium uzupełnia Radio ZET (z 7,1 proc. do 8,6 proc.), która awansowała z czwartej pozycji. Z drugiego na czwartą lokatę spadło Meloradio (w dół z 9,6 proc. do 7,7 proc.). Taki sam wynik miała Jedynka, która przed rokiem była dziewiąta (wzrost z 4,3 proc. do także 7,7 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych