SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w Bystrzycy Kłodzkiej reklamują SmartDom (wideo)

Ruszyła nowa kampania z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamująca SmartDom, wspólny program rabatowy Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

Article

Reklama jest kolejną z rozpoczętej niedawno serii pokazującej, jak Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z dziećmi podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o zaletach SmartDomu. W nowym spocie goszczą w Bystrzycy Kłodzkiej, a kobieta, z którą rozmawiają okazuje się bardzo dobrze zorientowana także w warunkach tej oferty.

Kampania podkreśla, że abonent usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie po przeniesieniu numeru do sieci Plus może już za 20 zł miesięcznie korzystać z abonamentu obejmującego nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz internet LTE Plus za złotówkę, a także kupić smartfon Samsung Galaxy J5.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych, TVN), radiu (m.in. RMF, ZET, Eska, Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) oraz internecie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a wyprodukował TFP. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w Bystrzycy Kłodzkiej reklamują SmartDom (wideo)

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wolf
Who cares?
1 0
odpowiedź
User
Nick
Who cares?


Nobody;)
1 0
odpowiedź
User
Piotr
Karp po Milicku? W Bystrzycy? Co ma piernik......
3 2
odpowiedź
User
Tobby
Co tu marudzić, Plus na smart dom daje bardzo dużo zaoszczędzić. Wystarczy wybrać odpowiednie dla siebie usługi i sprawdzić. Gdzie indziej trudno jest zaoszczędzić i 50 złotych miesięcznie!
0 0
odpowiedź
User
Dario
Teraz kolejna parka tym razem testująca smartdom. Myślę, że jest to bardzo udany program lojalnościowy klientów Plusa, bo mogą mieć kilka usług w ciekawej cenie, jak chociażby LTE za 1pln.
0 0
odpowiedź
User
niki
Gdzie jest ta restauracja? Chce tego karpia po milicku.
4 3
odpowiedź
User
Olin
Warto się z tym programem zapoznać. Plus na smart dom daje duże, duże korzyści. Finansowo bardzo pomaga.
0 0
odpowiedź
User
mieszkanka Bystrzycy
czy twórcy tej reklamy byli kiedykolwiek w Bystrzycy Kłodzkiej? Jak żyję ponad 30 lat w tym miasteczku nigdy nie widziałam takiej chaty, jakby rodem wyrwana spod Tatr, tak samo jak i tą pseudo góralską gwarę, dlaczego okłamujecie widzów ?!! Totalnie wymyślony klimat, nie ma to jak pokazać tablicę wjazdu do miasta a całą resztę nagrać gdzie indziej...no comment, słabo słabo , lepiej niech firmy marketingowe robią dokładniejszy research bo nie widzę dla nich przyszłości, albo się chociaż pofatygują i pojadą...dramat, pozostał niesmak
9 0
odpowiedź
User
Plusik
Powinni was podać do sądu za tą reklame. Bystrzyca Kłodzka jest tylko jedna i na pewno nie jest taka jak ją przedstawiliście !
2 0
odpowiedź
User
kordapi
jaka w końcu Bystrzyca ? jak na tablicy Kłodzka czy jak góralka mówi Płocka?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing