"Squid Game" największym hitem Netfliksa

Południowokoreański serial "Squid Game" obejrzało co najmniej 111 milionów abonentów Netfliksa, co czyni go najpopularniejszym tytułem w historii platformy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Squid Game" największym hitem Netfliksa

Netflix niedawno podzielił się listą najchętniej oglądanych produkcji w 30 dni po premierze. Prym wieli "Bridgertonowie", których pierwszy sezon obejrzano w 82 milionach gospodarstw domowych subskrybujących Netfliksa. Podium uzupełniają pierwsza część francuskiego "Lupina" (co najmniej 76 mln widzów) i pierwszy sezon "Wiedźmina" (także ponad 76 mln). Serwis przyjmuje za wyznacznik obejrzenia minimum dwie minuty poświęcone danemu tytułowi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-usuwa-sceny-serial-squid-game-pokazano-w-nich-prawdziwe-numery-telefonow ##

Ponad 100 milionów widzów obejrzało już "Squid Game"

Teraz wszystkie tytuły w zaledwie kilkanaście dni wyprzedził południowokoreański "Squid Game". Serial pobił wszelkie rekordy Netfliksa - od premiery 17 września, w niecały miesiąc tytuł obejrzano w 111 milionów gospodarstwach domowych, które płacą abonament platformy.

"Squid Game" opowiada historię ludzi z Korei Południowej pogrążonych w wielkich długach. Mają szansę je spłacić dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.

Za scenariusz i reżyserię serialu odpowiada Hwang Dong-hyuk. Fani "Squid Game" czekają na drugi sezon, a Netflix nie wyklucza kolejnych odcinków.

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 19,4 proc. do 7,34 mld dolarów i zysku netto z 720 mln do 1,35 mld dolarów. W br. platforma zyskuje zdecydowanie mniej subskrybentów niż w poprzednich latach, na koniec czerwca miała ich 209,18 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały