"Squid Game" największym hitem Netfliksa

Południowokoreański serial "Squid Game" obejrzało co najmniej 111 milionów abonentów Netfliksa, co czyni go najpopularniejszym tytułem w historii platformy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Squid Game" największym hitem Netfliksa

Netflix niedawno podzielił się listą najchętniej oglądanych produkcji w 30 dni po premierze. Prym wieli "Bridgertonowie", których pierwszy sezon obejrzano w 82 milionach gospodarstw domowych subskrybujących Netfliksa. Podium uzupełniają pierwsza część francuskiego "Lupina" (co najmniej 76 mln widzów) i pierwszy sezon "Wiedźmina" (także ponad 76 mln). Serwis przyjmuje za wyznacznik obejrzenia minimum dwie minuty poświęcone danemu tytułowi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-usuwa-sceny-serial-squid-game-pokazano-w-nich-prawdziwe-numery-telefonow ##

Ponad 100 milionów widzów obejrzało już "Squid Game"

Teraz wszystkie tytuły w zaledwie kilkanaście dni wyprzedził południowokoreański "Squid Game". Serial pobił wszelkie rekordy Netfliksa - od premiery 17 września, w niecały miesiąc tytuł obejrzano w 111 milionów gospodarstwach domowych, które płacą abonament platformy.

"Squid Game" opowiada historię ludzi z Korei Południowej pogrążonych w wielkich długach. Mają szansę je spłacić dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.

Za scenariusz i reżyserię serialu odpowiada Hwang Dong-hyuk. Fani "Squid Game" czekają na drugi sezon, a Netflix nie wyklucza kolejnych odcinków.

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 19,4 proc. do 7,34 mld dolarów i zysku netto z 720 mln do 1,35 mld dolarów. W br. platforma zyskuje zdecydowanie mniej subskrybentów niż w poprzednich latach, na koniec czerwca miała ich 209,18 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa