Starcom obronił budżet mediowy Enei

Dom mediowy Starcom w wyniku wygranego przetargu będzie kontynuował obsługę mediową budżetu reklamowego dostawcy energii elektrycznej Enea. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały nową umowę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Starcom dla Enei będzie zajmował się tworzeniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów.

W kilkuetapowym przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział jeszcze parę innych domów mediowych, których nazwy, tak samo jak planowana wielkość budżetu reklamowego Enei, nie zostały ujawnione.

Starcom zaczął pracować dla Enei w ub.r.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały