SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom obronił budżet mediowy Enei

Dom mediowy Starcom w wyniku wygranego przetargu będzie kontynuował obsługę mediową budżetu reklamowego dostawcy energii elektrycznej Enea. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały nową umowę.

Article

Starcom dla Enei będzie zajmował się tworzeniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów.

W kilkuetapowym przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział jeszcze parę innych domów mediowych, których nazwy, tak samo jak planowana wielkość budżetu reklamowego Enei, nie zostały ujawnione.

Starcom zaczął pracować dla Enei w ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet mediowy Enei

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polpot
ok
8 8
odpowiedź