Starcom z obsługą mediową Totalizatora Sportowego

Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Totalizatora Sportowego. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy pomiędzy agencją a spółką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom z obsługą mediową Totalizatora Sportowego

Starcom będzie, podobnie jak dotychczas, zajmować się strategią komunikacji Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii.

Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu ani tego, na jaki okres zawarły umowę.

Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji - Zenith (też należy do Publicis Media) - w wyniku wygranego przetargu. Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-wyniki-2019-ro-9-82-mld-zl-przychody-ze-sprzedazy,7170705582937729a ##

Na początku tego Totalizator przedłużył umowę z tą agencją bez przetargu zapowiadając, że w dalszej części roku rozpisze konkurs na obsługę mediową.

W drugiej połowie listopada spółka ruszyła z przetargiem reklamowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?