SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stopniała widownia programu Szymona Majewskiego

Emitowana w TVN-ie wiosną br. 10. edycja „Szymon Majewski Show” miała niższą widownię niż nadawana rok wcześniej 8. seria. Program przyniósł jednak z reklam o ponad 2 mln zł więcej. Kolejna edycja jesienią.

Średnia oglądalność wiosennej serii odcinków „SMS” wyniosła 2,51 mln widzów przy udziale w wysokości 18,32 proc. w grupie 4+ i 18,95 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To mniej niż wiosną 2009 roku, gdy program przyciągał przed ekrany 2,6 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 19,22 proc. i 20,34 proc. Mniej także niż jesienią ub.r., gdy 9. edycję show Szymona Majewskiego śledziło 2,8 mln widzów, udział w 4+ wynosił 21,51 proc., a w 16-49 – aż 23,34 proc.

W grupie wszystkich widzów stacja TVN w czasie nadawania 10. edycji programy była trzecia pod względem udziału w rynku za TVP 2 (nadawała gł. końcówkę „M jak miłość”, „Kulisy M jak miłość” oraz program „Tomasz Lis na żywo” i miała 22,14 proc. udziału) i Polsatem (filmy fabularne; 18,90 proc.). Gorzej od TVN z głównych kanałów wypadała jedynie TVP 1 (Teatr Telewizji, filmy, mecze mundialu; 11,72 proc.). Natomiast w grupie 16-49 TVN była druga, wyprzedzał ją tylko Polsat.

Dane telemetryczne pokazują, że program oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 10. edycji „Szymon Majewski Show” wyniosły 17,2 mln zł. Rok temu programu przyniósł z reklam 15 mln zł, ale tamta seria liczyła o dwa odcinki mniej od tej zakończonej w miniony poniedziałek (dane cennikowe netto bez rabatów).

Telewizja TVN zdecydowała już, że kolejna edycja programu Szymona Majewskiego znajdzie się w jesiennej ramówce stacji.


Widownia „Szymon Majewski Show” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
01-03-201021:2722:292 490 71517,98%21,40%
08-03-201021:2922:302 393 14218,12%18,86%
15-03-201021:3022:332 502 04418,81%19,77%
22-03-201021:2722:292 890 67821,81%23,84%
29-03-201021:3022:312 834 18120,13%20,55%
26-04-201021:3122:312 335 55717,44%16,43%
03-05-201021:2822:332 200 34115,02%15,21%
10-05-201021:2822:302 599 74319,23%19,59%
17-05-201021:2822:302 686 40119,18%19,35%
24-05-201021:2922:302 936 50921,12%22,31%
31-05-201021:2822:302 408 49017,57%19,22%
07-06-201021:3022:322 361 10217,22%18,69%
14-06-201021:2722:292 270 31716,67%15,34%
21-06-201021:2822:302 217 88616,35%14,89%
średnia2 509 60418,32%18,95%


Oglądalność programu na tle konkurencji

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 23 037 42422,14%16,44%
Polsat2 592 45618,90%24,91%
TVN – Szymon Majewski Show2 509 60418,32%18,95%
TVP 11 607 20311,72%11,36%


Profil widowni show 

WIRTUALNEMEDIA.PLADH %AFF
PłećMężczyźni39,40%82
 Kobiety60,60%117
Wiek 4-91,25%21
  10-152,92%42
 16 - 192,80%49
 20 - 242,86%35
 25 - 298,05%91
 30 - 3412,08%148
 35 - 397,85%111
 40 - 446,93%108
 45 - 497,86%110
 50 - 5410,77%130
 55 - 5912,97%171
 60+23,64%121
Wlk. miastaWieś27,02%69
 < 50 tys.23,99%100
 50-100 tys.9,51%111
 100-200 tys.9,21%115
 > 200 tys.30,28%149
ZawódTop management10,02%129
 Pracownicy średniego szczebla22,00%152
 Pracownicy fizyczni i rolnicy19,15%95
 Emeryci32,44%130
 Inni16,39%50
WykształceniePodstawowe42,71%93
 Średnie35,98%121
 Wyższe17,14%150
 Inne4,17%32



 

Dołącz do dyskusji: Stopniała widownia programu Szymona Majewskiego

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Średni sezon. Chyba najlepiej wypadł U1 Bator i O Co Chodzi.
odpowiedź
User
bola
fajny program.Będę oglądała. Czekam.
odpowiedź
User
felek
Czy mi się wydaje, czy jednak z tabelek wynika, że oglądali to ludzie głównie z wykształceniem podstawowym, a nie ze średnim i wyższym? O.o
odpowiedź