Street Heroes w kampanii nowej kolekcji marki Sizeer

Marka odzieżowa Sizeer rozpoczęła kampanię promującą nową kolekcję. W nowej odsłonie akcji powracają Street Heroes. Działania obejmują Polskę i wybrane kraje regionu CEE, w których marka ma salony.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania „Street Heroes are Back” jest drugą odsłoną działań zaplanowanych na 2019 rok w oparciu o platformę komunikacji „Street Heroes”. Za jej pośrednictwem, Sizeer, jako ekspert streetwearu rekomenduje co, jak, gdzie i dlaczego warto posiadać, aby zaistnieć na ulicach miast. Tym razem akcent położony został na powrót do miasta, gdzie można zobaczyć zgraną ekipę znajomych i przyjaciół. Marka chce przekonać, że to miasto i grono kumpli są jednym z powodów, dla których warto wrócić do codzienności po letniej przerwie.  

grafika

Kampania otwierająca powakacyjny sezon, opiera się o dedykowaną sesję zdjęciową oraz liczne kreacje video. Przygotowane materiały składają się na content reklam online, ze szczególnym naciskiem na emisję w kanałach social media, których dopełnieniem są dedykowane lookbooki, prezentowane w formatach landing page na stronie e-Sizeer.com oraz w aplikacji SizeerApp. Całość uzupełnia komunikacja kampanijna w salonach stacjonarnych, oparta o identyfikację wizualną kampanii na wszystkich strategicznych nośnikach.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sizeer-i-nike-kampania-just-go-bigger-air-max-720,7171074534319745a ##

Za koncepcję oraz produkcję kampanii odpowiada Sizeer Team.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator