„Stuff” w nowej odsłonie, Katarzyna Gryga redaktor naczelną

Miesięcznik „Stuff” (Arskom Group) zmienił swoją formułę. Tytuł ma też nową redaktor naczelną. Została nią Katarzyna Gryga, która zastąpiła na tym stanowisku Marcina Sikorę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Stuff” w nowej odsłonie, Katarzyna Gryga redaktor naczelną
fot. stuff

Magazyn po relaunchu ma inną konstrukcję - każdy numer ma temat przewodni, a technologia w nowych rubrykach posegregowana jest nie według gatunku (laptopy, telefony, tablety), lecz według funkcji: do pracy, do  zabawy, do domu, dla sportu. Poza informacjami i recenzjami o produktach pismo opisuje też zjawiska i trendy. Pojawia się w nim też więcej polskich zdjęć i materiałów.

- Pozostajemy magazynem o gadżetach, ale o wiele bardziej bogatszym w treść i szerzej patrzącym na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Szaniawski, wydawca „Stuffa”. - Jest to naturalna ewolucja „Stuffa” na polskim rynku w odpowiedzi na rosnące  oczekiwania wobec tytułu ze strony czytelników i reklamodawców - tak podsumowuje zmiany.Miesięcznik został odświeżony od wydania, które pojawiło się w sprzedaży w czerwcu, a kolejne zmiany ewolucyjnie będą wprowadzane w następnych numerach. Magazyn nadal liczy 100 stron, kosztuje 7,90 zł. Bez zmian pozostał też jego nakład wynoszący 40 tys. egz.

Nową redaktor naczelną „Stuffa” została Katarzyna Gryga. Zastąpiła ona Marcina Sikorę, który odszedł z redakcji (kierował tytułem od 2013 roku). Gryga była m.in. redaktorem w „Gazecie Wyborczej” i w portalu o2.pl, pracowała też w TVN24, TVP Łódź i Superstacji, a także w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz w Ministerstwie Sprawiedliwości. Jest ponadto autorką książki „Suka”.Szaniawski podkreśla, że doświadczenie Katarzyny Grygi w tworzeniu dużych produkcji telewizyjnych w czołowych polskich stacjach, jak również praca w największych portalach internetowych jest atutem, który wykorzystany zostanie do rozwoju brandu „Stuffa” w Polsce na nowych kanałach, w tym na YouTube.

Zespół redakcyjny magazynu poza Grygą zasilili także Oliwia Kwiecień oraz Emil Borzechowski, a odszedł z niego Adam Turek, dotychczasowy sekretarz redakcji. Nowy zespół ma bardziej intensywnie współpracować z redakcją w Londynie oraz czerpać z brytyjskich  wydań specjalnych, jak na przykład „Stuff Home”.

grafika

Olivia Kwiecień w przeszłości pracowała w Ringier Axel Springer Polska, obecnie współpracuje też z TVP. Emil Borzechowski był już kiedyś redaktorem „Stuffa”, a ostatnio pracował w Healthcare Management.

Odświeżony „Stuff” będzie promowany w największych portalach internetowych jak Wp.pl, mniejszych serwisach internetowych i w mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży.

Polską edycję „Stuffa” w 2010 roku na rynek wprowadziła Ginza Media Group. Od początku 2013 roku jej wydawcą jest firma Arskom Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK