SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stuu Burton zamieszkał z pięcioma influencerami. Razem tworzą Team X

Sześciu twórców internetowych na czele ze Stuartem "Stuu" Burtonem na dwa lata przeprowadziło się do willi pod Warszawą. Internauci będą mogli obserwować, jak wygląda codzienne życie influencerów pod jednym dachem. To nowy projekt Team X, realizowany pod skrzydłami agencji influencer marketngu Spotlight, której udziałowcem jest Burton.

Willa Teamu X, fot. Justyna Dąbrowska Article

Team X tworzy sześciu influencerów: "Stuu" Burton, Marcin Dubiel, Julia  Kostera, Lexy Chaplin i Kacper Błoński. Przez najbliższe dwa lata, począwszy od 16 sierpnia, będą mieszkali w wynajętej przez agencję Spotlight willi w jednej z podwarszawskich miejscowości (nazwanej na potrzeby projektu Domem X).

Razem z twórcami zamieszka kilkunastu pracowników technicznych - operatorów, montażystów i dźwiękowców. Dom o powierzchni ponad tysiąca metrów kwadratowych wynajęto od prywatnego właściciela, który pozostaje anonimowy.

Spotlight zainwestował w projekt kilkaset tysięcy złotych (dokładnej kwoty nie podano). Dodatkowe, prywatne środki na Team X wyłożył Stuart Burton.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Spotlight, benchmarkiem projektu są podobne formaty z amerykańskiego YouTube'a.

 

Posiadłość Teamu X, fot. Justyna Dąbrowska

Team X - jak to będzie działać?

Każdego tygodnia z posiadłości Teamu X będzie publikowanych około kilkanaście filmów na YouTube, ponadto na bieżąco będą pojawiać się relacje na Instastories i innych kanałach social media poszczególnych twórców. Filmy przed publikacją będą podlegać akceptacji zespołu Spotlight. Na razie nie ma w planach transmisji na żywo z Domu X.

Ze strony Spotlight za projekt odpowiada Rafał Romaniuk (prezes Spotlight Agency) nad aspektami kreatywnymi czuwa "Stuu" Burton. Jak przyznaje youtuber, projekt ma dla niego wyjątkowe znaczenie - dzięki Team X chce dać szansę na rozwój kariery młodym twórcom.

- Cel jest taki: "wyhodować" nowe pokolenie youtuberów - przyznał na spotkaniu prasowym Burton. Dla influencera to prawdopodobnie ostatni tak duży projekt na polskim YouTube. Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, "Stuu" po zakończeniu projektu Team X chce znacząco ograniczyć swoją działalność jako youtuber.

Posiadłość Teamu X, fot. Justyna Dąbrowska

Team X będą odwiedzać goście

W domu Teamu X gościnnie będą pojawiali się inni youtuberzy, influencerzy oraz celebryci nie związani z działalnością w sieci. Spotlight negocjuje także pozyskanie kilku komercyjnych patronów projektu. W filmach z Domu X pojawią się lokowania produktów.  Twórcy będą tam nagrywać także materiały związane ze swoimi indywidualnymi projektami komercyjnymi.

Kanał pod nazwą Stuu Burton na Youtube  ma 1,3 mln subskrypcji, natomiast kanał Stuu ponad 4 mln subskrypcji. Na Instagramie twórcę obserwuje 1,7 mln obserwujących. Julia  Kostera ma 404 tys. obserwujących na Instagramie oraz 322 tys. subskrypcji na YouTube. Lexy Chaplin śledzi na Instagramie  54 tys. osób, a Kacpra Błońskiego prawe 99 tys. Marcin Dubiel ma milion obserwatorów na Instagramie, podobną liczbę subskrypcji zebrał na YouTube.

Posiadłość Teamu X, fot. Justyna Dąbrowska

Stuart Kluz-Burton (tak brzmi pełne imię I nazwisko twórcy) od kwietnia tego roku jest udziałowcem Spotlight Agency. Współzałożycielami firmy są Wojciech Szaniawski (właściciel Arskomu) i influencerka Weronika Bielik. Partnerem zarządzającym agencji jest Olivia Drost, a prezesem CEO Arskomu Rafał Romaniuk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stuu Burton zamieszkał z pięcioma influencerami. Razem tworzą Team X

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jej
Ups. To mi się kojarzy z podobnymi projektami pokolenia dzieci kwiatów. :)
6 1
odpowiedź
User
Nonszalancki
Friz 2 ale z większym budżetem?
4 0
odpowiedź
User
Dana
Pani Oliwia chce płacić fotografom za robienie zdjęć tym „osobowościom” w postaci „możliwości przybywania wnich gronie”. To nie żart, sprawdźcie jej profil na FB :))))))
13 1
odpowiedź
User
Marcin
Pato youtuber, który na jednym ze swoich filmików chwalił się tym jak robił kupę pod krzakiem jest właścicielem agencji xd

Nic mnie już nie zdziwi :)
17 1
odpowiedź
User
Marylka
Czy będzie kamerka na kosz z brudną bielizną?
11 0
odpowiedź