„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ze spadkiem widowni, ale TVP2 nadal wyraźnym liderem

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 160 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal jest wyraźnym liderem rynku.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ze spadkiem widowni, ale TVP2 nadal wyraźnym liderem
Marek Sierocki w „Szansie na sukces”; fot. TVP

„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 5 września 2021 roku. Średnia muzycznego widowiska do 19 września wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 11,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,53 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,13 mln oglądających, produkcja zgromadziła 19 września.

grafika

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 6,94 proc. Trzeci jest Polsat (5,07 proc.), a czwarta - TVP1 (4,09 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest wiceliderem.

grafika

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Uczestnikami najnowszych odcinków programu są dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba będzie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2021 (widowisko odbędzie się 19 grudnia w La Seine Musicale w Paryżu).  

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-tvp2-wiosenna-ramowka-2021-jacek-kurski-komentarz,7170131823917185a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu