„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ze spadkiem widowni, ale TVP2 nadal wyraźnym liderem

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 160 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal jest wyraźnym liderem rynku.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” ze spadkiem widowni, ale TVP2 nadal wyraźnym liderem
Marek Sierocki w „Szansie na sukces”; fot. TVP

„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 5 września 2021 roku. Średnia muzycznego widowiska do 19 września wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 11,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,53 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,13 mln oglądających, produkcja zgromadziła 19 września.

grafika

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 6,94 proc. Trzeci jest Polsat (5,07 proc.), a czwarta - TVP1 (4,09 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest wiceliderem.

grafika

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Uczestnikami najnowszych odcinków programu są dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba będzie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2021 (widowisko odbędzie się 19 grudnia w La Seine Musicale w Paryżu).  

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-tvp2-wiosenna-ramowka-2021-jacek-kurski-komentarz,7170131823917185a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style