„Szczerze Ci powiem”, czyli rozmowy Joanny Senyszyn i Kai Gołuchowskiej w RMF ON

Grupa RMF poszerza współpracę z Joanną Senyszyn, uruchamiając specjalne wydania podcastu „Szczerze Ci powiem”. Senyszyn i Kaja Gołuchowska zasiądą do rozmów o tym, co naprawdę w życiu ważne. Premiery będą emitowane na platformie RMF ON a także na kanale YouTube RMF Show.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Szczerze Ci powiem”, czyli rozmowy Joanny Senyszyn i Kai Gołuchowskiej w RMF ON
fot. materiały prasowe

W ramach nowej odsłony „Szczerze ci powiem” zaplanowano serię sześciu odcinków, w których Senyszyn i Gołuchowska porozmawiają bez tabu m.in.: o szczęściu, miłości, dorosłości („10 mitów o dorosłości”), kobiecości i odwadze bycia sobą („10 lekcji o pewności siebie”).  

–  Joanna Senyszyn podbiła serca internautów, więc naturalnym ruchem było połączenie Kai z panią profesor. To nie będą rozmowy stricte o polityce – od niej prawdopodobnie wszyscy chcielibyśmy odpocząć po ostatniej kampanii. Będzie to seria rozmów ponad podziałami – tymi światopoglądowymi, ale też pokoleniowymi. To będzie możliwość na bliższe poznanie osoby, która w ostatniej kampanii zawładnęła sercami Polaków – komentuje Maria Lester, szefowa podcastów Grupy RMF.  

– Ta seria będzie doskonałym przykładem na to, że słuchamy uważnie swoich odbiorców i na bieżąco reagujemy na ich potrzeby. Audycja na antenie RMF FM została bardzo ciepło przyjęta, a słuchacze mieli apetyt na więcej, na co od razu odpowiedzieliśmy. Cykl rozmów z profesor Senyszyn będzie więc połączeniem aktualnych trendów z odwagą programową, tak charakterystyczną dla Grupy RMF – dodaje.

Premiery nowych odcinków będą odbywały się w środy o godz. 9 na platformie RMF ON, a także na kanale YouTube RMF Show.

Z początkiem maja na antenie RMF FM zadebiutował codzienny cykl Joanny Senyszyn „Jak żyć, być i kochać w XXI wieku”. Stacja zapowiadała, że będzie to osobisty, dowcipny i bezkompromisowy poradnik relacji, miłości i codziennych wyborów. 

Joanna Senyszyn – profesorka, polityczka, komentatorka życia społecznego – stała się jedną z najbardziej wyrazistych postaci tegorocznej kampanii prezydenckiej. Oprócz charakterystycznego głosu popularne w internecie stały się jej gesty, m.in. powitania podczas debat prezydenckich. W pierwszej turze wyborów Senyszyn otrzymała 214,2 tys. głosów, co dało 1,09 proc. łącznego poparcie. Wyprzedziła czwórkę z dwunastu pozostałych kandydatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny