SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Szkło kontaktowe” zwiększa przewagę nad „W tyle wizji”

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku br. śledzi średnio 642 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami średnio 512 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 565 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 6 marca 2019 roku wyniosła 642 tys. osób, co przełożyło się na 5,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 60 tys. widzów. Wówczas oglądało go 582 tys. osób (4,82 proc. udziału).

„W tyle wizji ekstra” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W tym roku audycję tę ogląda średnio 512 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,01 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 557 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,29 proc. Oznacza to spadek wynoszący 45 tys. oglądających.

Wyższe wyniki od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Średnia widownia tej audycji w analizowanym okresie wyniosła 565 tys. osób, a udział kształtuje się na poziomie 5,56 proc. (przed rokiem było to o 64 tys. widzów więcej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 stycznia do 6 marca br. miał 67 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 6 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 48 tys. osób (spadek o 14 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 54 tys. osób (w dół o 14 tys.)

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 17 stycznia - obejrzało je 841 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 4 lutego, kiedy to audycja ta miała 682 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 18 lutego (736 tys. osób).

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski.

Twórcą „Szkła kontaktowego” był Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 r. po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Obok niego program na zmianę prowadzą m.in.: Stanisław Janecki, Magdalena Ogórek, Dorota Łosiewicz, Mikołaj „Jaok” Janusz i Krzysztof Feusette.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 4,14 proc., a TVP Info - 3,43 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” zwiększa przewagę nad „W tyle wizji”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oczywiście
Nielsen i wszystko jasne!
62 32
odpowiedź
User
Gosc
Niby co jasne. Kolejna patriotyczna insynuacja .
26 45
odpowiedź
User
Mariusz U
Oglądam "W tyle wizji" jest lepsze niż propagandowe "szkło kontaktowe"
58 46
odpowiedź
User
Bit
Biorąc pod uwagę, że TVN24 jest kanałem płatnym i ma dużo mniejszy zasięg techniczny to porażka TVPis jest jeszcze większą.
56 72
odpowiedź
User
:D
Oglądam "W tyle wizji" jest lepsze niż propagandowe "szkło kontaktowe"


Powinni to puscic w tej audycji, w koncu byloby tam cos smiesznego.
23 28
odpowiedź