Szymon Majewski jako detektyw i obrońca przed kosmitami w kampanii Plusa

Plus (Polkomtel) rozpoczął kampanię reklamową wspierającą możliwość zakupu  sprzętu na raty 0%. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP, Rio de Post.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Szymon Majewski jako detektyw i obrońca przed kosmitami w kampanii Plusa

W salonach Plusa klienci mogą kupić sprzęt (Huawei, Samsung Galaxy) na raty 0% bez kosztów abonamentu i niezależnie od obecnej umowy.

Ofertę promuje kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego. Składają się na nią dwa spoty. W pierwszym Majewski wciela się w detektywa, który doradza klientowi kupno najlepszego smartfona z aparatem. W drugiej reklamie Majewski staje oko w oko z przybyszami z kosmosu, którzy chcą w salonie Plusa kupić smartfon.

Działania reklamowe obejmują telewizję, digital oraz materiały BTL.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Metryczka kampanii:

1.       Kampania: Sprzęty B2S
2.       Nazwa reklamy: "Żołnierze z kosmosu", "Detektyw"
3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4.       Agencja: Scholz&Friends Warszawa
5.       Reżyser: Łukasz Jaworski
6.       Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
7.       Producent: Ryszard Kłosowski
8.       Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9.       Postprodukcja: Rio de Post
10.   Dom mediowy: Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator