Lidl ze specjalną ofertą dla kibiców na Euro 2024

Sieć sklepów Lidl ogłosiła, że z okazji Euro 2024 wychodzi z dwiema specjalnymi ofertami dla kibiców. W najbliższym czasie w dyskoncie zapłacimy mniej za rozmaite przekąski meczowe. Będzie też możliwość uzyskania sporego rabatu.

tg
tg
Udostępnij artykuł:
Lidl ze specjalną ofertą dla kibiców na Euro 2024

W piątek 14 czerwca odbędzie się pierwszy mecz Lidl organizuje dwie specjalne oferty dla swoich klientów. Już od minionego poniedziałku w sklepach marki można nabyć pierwsze przekąski idealne pod oglądanie meczów piłki nożnej w niższej cenie. Lidl oferuje m.in. słonecznik solony za 3,99 zł oraz orzeszki z pieca za 13,99 zł.

Klienci marzący z kolei o wspólnym kibicowskim grillu znajdą w ofercie ketchup XXL marki Kotlin za 9,99 zł oraz musztardę smakową Kamis  w cenie 3,49 zł za stukę. Lidl Polska proponuje też bułki do hamburgerów za jedyne 4,99 zł oraz antipasti z nadzieniem. Koszt tej ostatniej przekąski to 18,99 zł za sztukę.

Oferta Lidla na Euro 2024

To nie koniec przecen w dyskoncie. W ofercie kliencie znajdą też tańsze mrożonki (w tym pizza z kurczakiem za 11,99 zł), a od czwartku 13 czerwca obniżona została ponadto cena innych solonych przekąsek. Dodatkowo od 13 do 15 czerwca wszystkie chipsy i chrupki marki Snack Day, kupimy w promocji 2+1 za grosz.

Rabaty czekają oprócz tego użytkowników aplikacji Lidl Plus. Od piątku 14 czerwca do soboty 15 czerwca, przy zakupach za minimum 100 zł, klienci otrzymają rabat w wysokości 10 zł. Jeżeli ich zakupy przekroczą zaś 200 i 300 złotych, to rabat wzrośnie odpowiednio o 20 i 30 złotych. Wystarczy aktywować odpowiedni kupon i zeskanować aplikację Lidl Plus.

Jeśli klientowi będzie jeszcze mało przecen, to między 3 czerwca a 13 lipca, skanując aplikację Lidl Plus podczas zakupów, będzie mógł wziąć udział w akcji „Szczęśliwa Bramka”. Użytkownik otrzyma szansę na strzelenie wirtualnego rzutu karnego. Za każdą strzeloną bramkę, zgarnnie zaś dodatkowy kupon z rabatami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"