Ramówka kanału Super TV będzie poświęcona wyłącznie telesprzedaży. Emitowane będą audycje przedstawiające produkty, które można zamówić telefonicznie lub przez internet bez wychodzenia z domu. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki „telesprzedaż będzie nadawana z wcześniej przygotowanych nagrań, a w przyszłości także na żywo”.
- Może to być szczególnie potrzebna forma zakupów dla osób, które ze względu na pandemię koronawirusa nie mogą lub nie chcą opuszczać miejsca swojego zamieszkania. Chcemy promować go hasłami w stylu: super okazje, super ceny, super oferty, super promocje, super produkty - komentuje Winnicki.
Nowa stacja najprawdopodobniej wystartuje tuż po północy z 31 lipca na 1 sierpnia. Zastąpi kanał Mango 24, który zniknie z rynku wraz z końcem lipca. - Jako operator lokalnych mulitpleksów DVB-T jesteśmy obecnie największym dystrybutorem kanału Mango 24 w Polsce. Z dużym smutkiem przyjęliśmy informację o zakończeniu jego nadawania, a wiemy, że osiągał on dobre wyniki finansowe z naziemnej dystrybucji - mówi Michał Winnicki.

Ostateczny termin debiutu Super TV będzie uzależniony od decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wniosek o udzielenie koncesji na nadawanie firma MWE złożyła we wtorek.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-biznes24-wp-pilot-platna-oferta-ile-trzeba-placic,7170718248147073a ##
Super TV ma nadawać całodobowo. Stacja nie znajdzie się w monitoringu Nielsen Audience Measurement, nie będą nadawane w niej reklamy.
Stacja będzie dostępna w miejscu, które z końcem lipca zwolni Mango 24 w naziemnej telewizji cyfrowej. - Liczymy też, że trafi do wybranych sieci kablowych - informuje Winnicki.
Winnicki chce zmienić TVR na Home TV
Michał Winnicki Entertainment planuje również zmienić nazwę kanału TVR na Home TV, ale na chwilę obecną Winnicki nie komentuje rebrandingu.












