SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

The Digitals: Piotr Wilczek na czele kreacji, Michał Kobierzewski odszedł do własnych firm

Michał Kobierzewski po odejściu z agencji The Digitals, w której pełnił funkcję group creative directora, skupia się na prowadzeniu własnych firm: uruchomionego właśnie butiku kreatywnego Madeby i spółki Warappie tworzącej gry na platformy mobilne. W The Digitals jego obowiązki przejął Piotr Wilczek.

Od lewej: Michał Kobierzewski i Piotr Wilczek Article

W ramach butiku Madeby Michał Kobierzewski będzie świadczył usługi dla agencji reklamowych, . zajmie się również tworzeniem projektów reklamowych i bezpośrednim doradztwem dla klientów.

- Dla agencji reklamowych mój butik jest taką super jednostką przetargową. Wchodzimy i przejmujemy cały proces lub jego interaktywną część, na życzenie reprezentując agencję podczas prezentacji - opisuje Kobierzewski. - Modele współpracy będą tak różne, jak różne są potrzeby i charaktery pracy agencji. Chcę też wspólnie realizować projekty reklamowe, na które nie miałem do tej pory czasu, a mam poczucie, że są cenne. Klientom z kolei pomagam planować komunikację w nowych mediach oraz doradzam w procesach przetargowych - dodaje.

Kobierzewski będzie też dalej prowadził firmę Warappie tworzącą gry na platformy mobilne, której jest współwłaścicielem.

W The Digitals był group creative directorem przez ostatnie trzy lata. Wcześniej pełnił podobne funkcje w agencjach Artegence i OS3. Z branżą reklamową jest związany od ok. 10 lat.

Jego prace (m.in. dla Warki, Lecha ING, Nike i Amnesty International) były nagradzane w konkursach KTR, Kreatura, Golden Arrow, Mixx Awards i Effie. Sam kilka razy był jurorem w konkursie KTR, a w ub.r. - przewodniczącym jury Creative mobile i Youtube film hack.

Zarządzanie działem kreacji The Digitals przejął Piotr Wilczek, który jako dyrektor kreatywny od lutego br. współpracował z Kobierzewskim. Poprzednio pełnił podobną funkcję w DDB Warszawa (obecnie to DDB & Tribal), a wcześniej pracował m.in. w agencjach Polymus i Ogilvy. Przygotowywał kampanie dla takich firm i marek jak m.in. AXA, BMW, Hyundai, Johnson & Johnson, LOT, McDonalds, Philips i PKO Bank Polski. Ogółem z branżą reklamową jest związany od 22 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: The Digitals: Piotr Wilczek na czele kreacji, Michał Kobierzewski odszedł do własnych firm

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ale!
Gość założył firmę, którą mają zatrudniać etatowcy w agencji reklamowej, aby odwalała ich robotę przetargową, umożliwiając przeprowadzanie różnych wałków bez ponoszenia ryzyka wpadki przez tychże etatowców. To bardzo kreatywne jest i to się na pewno na polskim rynku przyjmie
9 8
odpowiedź